LilleJenta
Gift med forumet
TUSEN TAKK!![:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 2gang
Monicus, kan jeg spørre hvorfor de skal sette deg i gang? Jeg har ikke fått det med meg, om du har sagt det.
I går kveld tok jeg et halvt glass rødvin, det var godt det. Har tro på at det setter i gang modning, kjentes i hvert fall sånn ut....
Lykke til LilleJenta!
ORIGINAL: susidusi
jepp is er en god ting, har akuratt trykt to lollipip i tryne[:D] men di hjelper jo bare der å da som du sier.....så kan liksom ikke spise is heeele tiden...hehe[:D]
Er nå rart at jeg skal få halsbetennelse nå, har ikke vert ute på mange dager[:(] Håpte liksom at kroppen som gjerne begynte å bli "normal" igjenå at hormoner begynte å trekke seg tilbake å at det snart ble fødsel....hehe....men er nok ikke det heller tenker jeg.....hehe[:D][:D]
ORIGINAL: Monicus
Monicus, kan jeg spørre hvorfor de skal sette deg i gang? Jeg har ikke fått det med meg, om du har sagt det.
I går kveld tok jeg et halvt glass rødvin, det var godt det. Har tro på at det setter i gang modning, kjentes i hvert fall sånn ut....
Det har med fødselsangst å gjøre.
HAr aldri villet ha egne barn pga det.
HAdde planer om KS, men i løpet av svangerskapet bestemt meg for å gjennomgå en vaginalfødsel. Da må jeg ha kontroll på når det skjer.
teit[&o] men sånn er det..
Men Chello eller 2gang..
Ble strippet i dag og jeg blør litt nå, slimete brunlig greie..
Kan det være litt av slimproppen?
Hadde jeg bestemt meg for KS hadde jeg sikkert aldri gått tilbake på det. Lykke til!!![:D] Det kommer jo tross alt en kjempegledelig liten solstråle ut av dette harde arbeidet. Vi får gjøre oss klar til 10-milaORIGINAL: Monicus
Men Chello eller 2gang..
ORIGINAL: Monicus
Men Chello eller 2gang..
Jepp, kan være slimproppen. Eller irriterte slimhinner (heter det det?).
Slimproppen min var slimete, med friskt blod inni (tror jeg, snart 3 år siden, og det var tidlig på morgenen).
Lykke til Monicus, jeg synes du er kjempetøff. Jeg har så lyst til å være på føden samtidig som deg!!!!!
Har du flere gode råd for naturlig modning, og igangsetting? Drikke rødvin, er det lurt eller ikke?
Sex er jo opplest og vedtatt. Men andre råd? Jeg sluker alle råd!
Kan ikke si jeg har vært så aktiv denne uka. Dette er første dagen jeg har vært ute av huset. Har vært så trøøøøøøtttt.
Men nå har jeg vært en tur på Strømmen Storsenter, mange gravide der i dag gitt[:D]
Skal begynne med yoga hver dag igjen. Var flink i dag, og merker at kroppen ikke er så stiv som den var i går.
Kanskje få med meg noen og gå turer på kveldene også.
Nå vil jeg ut og rydde verandaen. Det er jo veldig tungt, og kan føre til modning. (kan ikke si fro mye til mannen min om at aktivitet hjelper, da tror han vel jeg kan gjøre hva som helst[:'(])