Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvilken str bruker snuppa de nå? Er så evig treg med de klærne, men skal få hivd meg rundt nå. Lover.[:D]
Men drøyer jeg *litt* lenger, har snuppa vokst fra himbodyen sin, så da kan du få med den også.[;)]
Aha. Da skal jeg gå gjennom det jeg har lagt vekk i morgen, og så ser jeg hvor mye det er. Har allerede gitt vekk endel, men er nok noen poser igjen.[:)]
Hvordan går det ellers for tiden?
Joda, har mer eller mindre vært uten nett en stund [>:] Å lovet meg selv at jeg ikke skulle bli en av di som ikke har tid til BV når jeg fikk en baby i hus, men det løftet har jeg brutt.. hehe
Men ellers så koser jeg/vi oss masse me Thea å resten av familien, å ser masse fram mot sommeren..
Åssen står det te me dere? Baby har vel blitt sååååå stor nå? [:)]
Baby har faktisk blitt kjempestor.[&:] Liker det ikke helt, vil egentlig helst at hun alltid skal være en liten klump som elsker mamman sin mest i hele verden.[8D]
Har thea lært seg noen triks, da?[:D]
hehe jeg vil at Thea ska være nyfødt for alltid [:-]
Hehe ja ho har nettopp lært seg å ake oppover på ryggen, altså ho sparker i fra me beina... hehehehe Blitt flink til å strekke seg etter rangla da.. å når ho spiser så må ho dra seg i øret... hehe rare lille jenta [:D]