Talata!

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Hvilken str bruker snuppa de nå? Er så evig treg med de klærne, men skal få hivd meg rundt nå. Lover.[:D]
Men drøyer jeg *litt* lenger, har snuppa vokst fra himbodyen sin, så da kan du få med den også.[;)]

Ho er på overgang til 62 nå [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)] (Jeg niholder på 56, vil ikke at ho ska bli stort større[8D])

Aha. Da skal jeg gå gjennom det jeg har lagt vekk i morgen, og så ser jeg hvor mye det er. Har allerede gitt vekk endel, men er nok noen poser igjen.[:)]
Hvordan går det ellers for tiden?

Joda, har mer eller mindre vært uten nett en stund [>:] Å lovet meg selv at jeg ikke skulle bli en av di som ikke har tid til BV når jeg fikk en baby i hus, men det løftet har jeg brutt.. hehe

Men ellers så koser jeg/vi oss masse me Thea å resten av familien, å ser masse fram mot sommeren..

Åssen står det te me dere? Baby har vel blitt sååååå stor nå? [:)]

Baby har faktisk blitt kjempestor.[&:] Liker det ikke helt, vil egentlig helst at hun alltid skal være en liten klump som elsker mamman sin mest i hele verden.[8D]
Har thea lært seg noen triks, da?[:D]

hehe jeg vil at Thea ska være nyfødt for alltid [:-]

Hehe ja ho har nettopp lært seg å ake oppover på ryggen, altså ho sparker i fra me beina... hehehehe Blitt flink til å strekke seg etter rangla da.. å når ho spiser så må ho dra seg i øret... hehe rare lille jenta [:D]

Back
Topp