Takler dere varmen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvordan takler dere varmen som er rundtomkring i landet om dagen?

Merker at jeg ikke kan sitte like lenge i sola i strekk som tidligere :) Må inn å ta litt pauser innimellom :D

Blir fort sliten og orker mindre. Og jeg trenger pauser fra solen i ny og ne;-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Bare jeg er ute er det greit. Har vært 30 grader på stranden i dag og det har vært helt supert. Må like ofte ut å bade som før jeg ble gravid:D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Jeg klarer ikke denne varmen, men om jeg ligger på stranden å kan avkjøle meg når jeg vil så går det greit :)

Jeg elsker sol og varme!!
Drømmesommer dette!

Men jeg kjenner at jeg ikke klarer varme like mye som vanlig.

Jeg takler ikke denne varmen i det hele tatt! Er egentlig glad i sol og varme, og ligger ute å soler meg timesvis til vanlig. Idag har jeg bare vært inne, det har vært alt for varmt til å være ute..

Jeg takler varmen dårlig for tida. Dehydrert m synsforstyrrelser i dag. Plenty m drikke gjorde susen.

1. Mann skal bli storebror

Nei
Men så har jeg aldri taklet den spesielt godt, ikke engang når jeg har bodd i langt varmere land enn Norge.

Mye vann, mye frisk frukt og beina plantet i sjøen (må bade litt i fjæra med lillemor), så da klarer jeg meg fint. Et godt tips er å sitte i skyggen med en balje med vann til over anklene, det kjøler ned hele kroppen :-)

Her jeg bor er det opp mot 50 grader. Takler det dårlig. Men lever visst ennå

venter på januarbaby :)

Men noen dukk i fjorden så overlever jeg :p men det er rimelig varmt, å tar meg i å klage litt for mye på varmen om dagen :p skal vel egentlig være glad jeg ikke er høygravid ! :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Aldri følt meg bedre. Er så full av energi og overskudd! Men på natta kan det være plagsomt om det blir for varmt. Jeg sliter med Reynaud's syndrom og varmen er det eneste som gjør meg symptomfri :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Synes det er litt i overkant varmt... reiser til Island i morgen, må innrømme at jeg gleder meg til lavere temperaturer! :p

takler den dårlig. Særlig når mannen har ferie og huset MÅ males. Men i morgen er det innvilget fridag fra maling, så alle 3 kan dra på stranda. Har egentlig alltid takla varmen dårlig, men merker det ekstra godt denne sommeren. Fortsatt småkvalm og varme er ikke det beste......
Gleder meg til det er meldt regn i helga faktisk :P

Jeg er på stranda hver dag. Kjøler meg ned i vannet og nyter den fantastiske sommeren vi har her til lands i år! Pass på å drikke masse vann i varmen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å jobbe er forferdelig. Har dårlig ventilasjonsanlegg på jobb, ute er det 30 og inne er det 28. Drikker flere liter med vann, men hodet dunker. Er godt å ikke være på jobb, da nyter jeg og kjøler meg ned i toåringens badebasseng

Takkler den ganske dårlig..
Er egentlig en sommer person så dette er uvant for meg...
Er konstant slapp om jeg er ut i varmen, å blir fryktelig svimmel..

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Back
Topp