Takknemlighetstråden

Takknemlig for at min fars kone ble med meg på hytta og grunnet stuetaket så jeg kunne fokusere på å beise tak og vegger på bad og soverom! Ett stort steg nærmere ferdig hytte :D

Så deilig du fikk litt drahjelp med på veien mot ferdig hytte :love7

Takknemlig for min flotte svigermor som har vært på besøk fra England i helga og lekt masse med jentungen, gitt oss fri på søndagskvelden sånn at vi kunne spise middag ute bare oss to for første gang siden datteren vår ble født i fjor sommer, og generelt bare vært trivelig selskap.

Kanskje kom det plutselig et flust av gode hormoner i kveld, men ligger å holder lille gode, varme bollehånda til jenta mi :Heartpink Og kjenner på at det er kanskje den beste følelsen i verden akkurat nå… men så kommer jeg også på at inni magen romsterer lillesøster :shy: Ahhh hjertet mitt sprekker av lykke! :Heartpink

Takknemlig for verdens beste lege! Jeg hadde et mål om å holde ut uten sykemelding frem til slutten av februar av hensyn til jobben (og ikke meg selv og baby). Men i dag var jeg hos lege og hun var tydelig om sin mening, og det endte med 50% sykemelding ut måneden ❤️

Nå kan jeg bruke tiden på å slappe av, ta en lur, gå turer, prøve meg på yoga og spise lunsj med ei venninne i blant for å lette på bekymringene og alt. Evig takknemlig!

Takknemlig for verdens beste lege! Jeg hadde et mål om å holde ut uten sykemelding frem til slutten av februar av hensyn til jobben (og ikke meg selv og baby). Men i dag var jeg hos lege og hun var tydelig om sin mening, og det endte med 50% sykemelding ut måneden ❤️

Nå kan jeg bruke tiden på å slappe av, ta en lur, gå turer, prøve meg på yoga og spise lunsj med ei venninne i blant for å lette på bekymringene og alt. Evig takknemlig!
Så fint at det ble en sånn opplevelse hos legen. Og så fint du fikk en gradering! :Heartred

Jeg er så utrolig takknemlig for den tålmodige og kjærlige samboeren min. Han stiller opp så utrolig mye her jeg humper rundt på krykker. Han jobber fullt, handler, lager mat, bærer ting og hjelper til med barna. I tillegg masserer han bena mine hver kveld å smører in. Mage og pupper. Sistnevnte er mer glede for han tror jeg :joyful: Nei han er utrolig❤️

Såå takknemlig for at vi endelig fant oss hus som er rikelig stort, og som vi får flytte inn og komme oss på plass i før bebis kommer! :happy093 :love017
Gratulerer! Skal dere flytte langt også, eller bare innenfor samme by/område? Superspennende med nytt hjem!

Jeg er så utrolig takknemlig for den tålmodige og kjærlige samboeren min. Han stiller opp så utrolig mye her jeg humper rundt på krykker. Han jobber fullt, handler, lager mat, bærer ting og hjelper til med barna. I tillegg masserer han bena mine hver kveld å smører in. Mage og pupper. Sistnevnte er mer glede for han tror jeg :joyful: Nei han er utrolig❤️
Er det pga bekken du er på krykker ? Fy søren så kjedelig :nailbiting:

Back
Topp