Takknemlighetstråden

Takknemlig for en bra dag i dag der jeg faktisk hadde litt lyst og krefter til å ordne litt i huset for første gang siden jeg fant ut at vi var gravide! Altså for første gang på 1 og 1/2 måned :laughing001 Føler liksom nesting-følelsen er her litt :shy: Endelig blir det litt høstpynt i heimen også! :gen014

I dag var jeg ikke kvalm nesten i det hele tatt, og jeg har spist masse deilig mat :woot:
Er også blitt nesten frisk etter en forferdelig forkjølelse! Guttungen er også frisk og hadde en fantastisk dag i barnehagen :Heartred

NÅ ble det bestilt litt premie til meg selv :hilarious:trengte noen bh'er som ikke strammer og en gravid bukse.ble også en bikini som er lett å nne i samt en underdel med plass til magen. Håper den kan brukes til sommeren også. Samt vintersko i en str større, føttene mine vokste sist svangerskap så håper ikke de vokser mer, for er dyrt å bytte ut hele sko garderoben :depressed:

Takknemlig for at jeg er gravid og familien min :love7

Takknemlig for å være i god nok form til å leke med ungene og rydde huset i dag :)

Takknemlig for at det er barnehage og skole igjen imorgen etter høstferien:laughing002

Takknemlig for at jeg har en så snill mann som gir dattera vår masse oppmerksomhet og ordnet med hus og måltider mens jeg ligger og vrir meg med norovirus :yuck: :Heartred

Takknemlig for at jeg har en samboer som er så inni granskæven tilstede. Prioriterer oss som bare det, og passer på oss hele gjengen :Heartred

Jeg er takknemlig for eggdonoren som gjorde denne graviditeten mulig. :Heartred Og for klinikken som har fulgt oss opp og tatt godt vare på oss. Jeg er takknemlig for å ha en mann som er tilstede og støtter og hjelper det han kan. :Heartred Og ikke minst for at vi er i økonomisk stand til å gjøre denne prosessen. Og jeg er takknemlig for at jeg er gravid og for hver dag jeg fortsatt er gravid. Til tross for litt plager, så er jeg også takknemlig for at jeg foreløpig ikke er så dårlig som jeg leser andre er. Det kunne vært så mye verre, og det holder jeg fast i når kvalmebølgen kommer.:Heartred

Jeg er takknemlig for eggdonoren som gjorde denne graviditeten mulig. :Heartred Og for klinikken som har fulgt oss opp og tatt godt vare på oss. Jeg er takknemlig for å ha en mann som er tilstede og støtter og hjelper det han kan. :Heartred Og ikke minst for at vi er i økonomisk stand til å gjøre denne prosessen. Og jeg er takknemlig for at jeg er gravid og for hver dag jeg fortsatt er gravid. Til tross for litt plager, så er jeg også takknemlig for at jeg foreløpig ikke er så dårlig som jeg leser andre er. Det kunne vært så mye verre, og det holder jeg fast i når kvalmebølgen kommer.:Heartred
Jeg elsker at teknologi og menneskers forskning gjør det mulig for høyt elskede barn å få komme til verden og få verdens beste foreldre! :love017

Altså når man er så takknemlig for at samboeren slepper det han har i hendene for å hjelpe til å plukke opp perlene jeg sølte ut på gulvet for at jeg skulle slippe å sette meg på huk pga bekkenet ❤️

Takknemlig for at jeg hørte hjertelyden for første gang med doppler i dag :Heartred Uke 12+0 og trodde det ville være for tidlig med den billige versjonen jeg har hjemme men fant den med en gang. Utrolig god følelse etter spontanabort i juli :Heartred

Takknemlig for at jeg hørte hjertelyden for første gang med doppler i dag :Heartred Uke 12+0 og trodde det ville være for tidlig med den billige versjonen jeg har hjemme men fant den med en gang. Utrolig god følelse etter spontanabort i juli :Heartred
Ååå så fint :shy: :love017 :Heartpink Kunne tenkt meg sånn selv for man aner jo ikke hva som skjer der inne, om det er liv… så må være helt nydelig betryggende å få høre hjerteslag :shy::Heartpink

Back
Topp