Takknemlighetstråd

Fin tråd :Heartred Testene kom litt overraskende på, men SÅ takknemlig for at det ser ut til å gå bra så langt!

Taknemmelig for stigende hcg og en kropp som er sterk nok til å trene foreløpig!

Jeg syns det er helt sykt å tenke på at det er en ny baby på vei. Skikkelig skrekkblandet fryd når det kommer til barn nummer 4. Jeg har alltid sett for meg 4, og visst det. Og jeg er utrolig heldig som fant meg en partner så tidlig i livet med samme ambisjoner som meg selv…

Så takknemmelig for at det ser ut til å ha gått på første forsøk med ivf for andre gang og at jeg kanskje får 3 barn ut av bare 4 innsett. ❤️

Så takknemmelig for denne lille overraskelsen i magen:Heartred alltid ønsket meg tre, men mannen syntes to var nok.. de to første barseltidene var ganske heavy av mange ulike årsaker. Men når barna er så pass store (de blir da 7&10) og har mast om baby i årevis, tror jeg det blir en helt annen opplevelse enn det første «mammasjokket». Tror dette blir magisk for hele familien :Heartred og så takknemmelig for at den lille får to så omtenksomme og fine storesøsken!

Takknemlig for at jeg er gravid og familien min :love7

Back
Topp