Føler meg så takknemlig over å få positive tester igjen, så måtte starte denne tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testene kom litt overraskende på, men SÅ takknemlig for at det ser ut til å gå bra så langt!Det er veldig bra Orket litt mer i dag jeg og, tiltross for kvalmeTaknemmelig for stigende hcg og en kropp som er sterk nok til å trene foreløpig!
Uff, jeg har ett bleiebarn og en 3åring som må tøkesTakknemlig for at jeg ikke har bleiebarn lenger oppi kvalme hehe

Hvordan går det med kvalmen? Samboer har heldigvis tørket siste dageneUff, jeg har ett bleiebarn og en 3åring som må tøkes![]()
alltid ønsket meg tre, men mannen syntes to var nok.. de to første barseltidene var ganske heavy av mange ulike årsaker. Men når barna er så pass store (de blir da 7&10) og har mast om baby i årevis, tror jeg det blir en helt annen opplevelse enn det første «mammasjokket». Tror dette blir magisk for hele familien
og så takknemmelig for at den lille får to så omtenksomme og fine storesøsken!
Trist å lese hvordan det ikke er tilfelle i andre termingrupper
Nei altså kvalmen er der, men all lukt er borte takket være bihulebetennelse så bleieskift er null stress akkurat nåHvordan går det med kvalmen? Samboer har heldigvis tørket siste dagene