Takker visst for meg...

Newbee

Gift med forumet
Junibarna 2015
Mailykke 2018
Var visst ikke min tur denne gangen, var på ultralyd for å se etter bankende hjerte, fikk istedet beskjed om sannsynlig MA, var på poliklinikk etterpå og fikk samme beskjed. Men de ville ta hcg-prøve i dag og mandag og så undersøkelse og behandlig tirsdag dersom alt håp er ute. Og jeg føler meg helt sikker på at alt håp er ute, magefølelsen min sier at det ikke er noe vits i å krysse fingre og tær lenger :(

Lykke til alle andre, det var koselig å følge dere så lenge det varte! Kommer sterkere tilbake i en ny termingruppe om ikke så alt for lenge ;)

Så leit:( Lykke til med videre prøving, håper spiren sitter neste gang!:)

Nei nei... uff, får så vondt. Det må være utrolig trist! Hvor langt på vei var du?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

:(( så leit! Lykke til med jakten på spiren som skal sitte!

Sent from my iPhone using BV Forum

Min værste frykt når jeg skal på ul til mandag er å få den beskjeden selv :( uff er så trist at sånt må skje :(

<3 venter en vinterbebi <3

Uff :( Må være fryktelig :(

Hvor langt har du kommet? Kan det har vært for tidlig?

Uansett... Krysser fingrene mine jeg ;) Og håper på det beste, selvom det kanskje ser dårlig ut.:Heartred

Åtte uker. Legen på gyn.pol. sa det kunne være en liten sjanse for at det var bare sent utviklet, derfor han ville ta hcg og ny undersøkelse på tirsdag, istedet for å bare sette i gang med piller i dag. Men han sa samtidig at han trodde han så noe der han skulle sett hjertet, slik jeg forsto det hadde hjertet muligens slått tidligere men stoppet nå :( Samboeren min har ikke helt gitt opp håpet, men det har jeg. Jeg har følt en stund at ikke alt var som det skulle, derfor jeg dro til privat ul i dag, trodde det skulle roe meg ned dersom jeg fikk sett en frisk spire med hjerteslag, men slik gikk det ikke. Men gir ikke opp håpet om baby på sikt, skal prøve på nytt når det blir tid for det igjen!

Ingen god opplevelse... Men ikke gi opp! En dag sitter spiren :-) sender en klem og gode tanker <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huff så utrolig trist :-( fikk samme beskjeden i februar da var jeg i uke 10. Jeg sitter her nå og ble gravid 3 måneder etterpå. Håper virkelig spiren sitter neste gang. Men jeg vil ikke anbefale og ta de pillene. Har gjort det selv og det er vondt både psykisk og fysisk. Måtte senere inn på utskraping. Anbefaler deg på det sterkeste og kreve utskraping med engang :-) da blir du ferdig med engang og slipper smerter og store blødninger. Masse lykke til videre, krysser alt som kan krysses :-)

Var visst ikke min tur denne gangen, var på ultralyd for å se etter bankende hjerte, fikk istedet beskjed om sannsynlig MA, var på poliklinikk etterpå og fikk samme beskjed. Men de ville ta hcg-prøve i dag og mandag og så undersøkelse og behandlig tirsdag dersom alt håp er ute. Og jeg føler meg helt sikker på at alt håp er ute, magefølelsen min sier at det ikke er noe vits i å krysse fingre og tær lenger :(

Lykke til alle andre, det var koselig å følge dere så lenge det varte! Kommer sterkere tilbake i en ny termingruppe om ikke så alt for lenge ;)
Huff, det var trist...... masse lykke til videre <3

Uff :( Kjempe trist. Masse lykke til videre <3 Håper spiren sitter snart igjen, og at den sitter for å bli <3

Uff, så leit :( Sender en god klem og lykke til videre! <3 Neste gang sitter den :)

Så trist:(
Håper hcg prøven din motbeviser og at legen har sett feil!
<3

05.01.2015 <3

Så utrolig leit og høre. Masse lykke til neste gang

Back
Topp