Takker for meg

Nei og nei, så utrolig trist å høre Fjellfrøken :( Og så urettferdig når det virket som at alt var bra... Sender deg en ordentlig trøsteklem :Heartred

Da må jeg dessverre takke for meg. Hadde første dag på jobb om nyutdannet jordmor i dag. Begynte å blø i lunsjpausen. Fikk da kjapt UL gjort av en kollega som kunne stadfeste at det var dødt, og det ble diagnostisert MA. Godt å ha så mye kompetanse rundt meg når det først ble slik. Lykke til videre alle sammen - det har vært fantastisk å følge dere så langt på denne reisen. ❤️
Så leit å lese, håper dere tar vare på hverandre og gir hverandre tid til å sørge... masse lykke til videre!

Så forferdelig å lese! Håper det går bra med deg og at dere får det ventede barnet om ikke lenge likevel.

Hva er det med denne dagen :arghh:
Jeg har også fått blødninger på jobb i dag, med murringer. Er 11+4.. Fikk så en telefon om TUL i morgen (henvist av lege forrige uke). Jeg gruer meg så til hva beskjeden blir under TUL i morgen:nailbiting:
Ønsker deg masse masse lykke til med ultralyd i morgen ❤️ Vi kan jo ikke være SÅ mange som begynner å blø av samme årsak på samme dag tenker jeg. Jeg krysser fingrene for deg!

Mange følelser når man opplever dette:sorry: ta godt vare på deg selv, og masse lykke til i neste runde:Heartred

Så trist å lese :( ta vare på hverandre ❤️

Back
Topp