Takker for meg

Fjellfrøken

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Da må jeg dessverre takke for meg. Hadde første dag på jobb om nyutdannet jordmor i dag. Begynte å blø i lunsjpausen. Fikk da kjapt UL gjort av en kollega som kunne stadfeste at det var dødt, og det ble diagnostisert MA. Godt å ha så mye kompetanse rundt meg når det først ble slik. Lykke til videre alle sammen - det har vært fantastisk å følge dere så langt på denne reisen. ❤️

Last edited:
Da må jeg dessverre takke for meg. Hadde første dag som nyutdannet jordmor i dag. Begynte å blø i lunsjpausen. Fikk da kjapt UL gjort av en kollega som kunne stadfeste at det var dødt. Lykke til videre alle sammen - det har vært fantastisk å følge dere så langt på denne reisen. ❤️
Så utrolig trist. Ta godt vare på deg selv!

Nei!! Herregud så forferdelig :( uff! Dette er forferdelig vondt å lese. :Heartred masse kjærlighet din vei. Ta vare på hverandre :Heartbigred kunne ønske det var noe mer man kunne sagt. Men ord blir så fattige :(:Heartred

Forferdelig trist og vondt :Heartred håper du kommer deg raskt til hektene og at det klaffer snart igjen

Da må jeg dessverre takke for meg. Hadde første dag som nyutdannet jordmor i dag. Begynte å blø i lunsjpausen. Fikk da kjapt UL gjort av en kollega som kunne stadfeste at det var dødt. Lykke til videre alle sammen - det har vært fantastisk å følge dere så langt på denne reisen. ❤️

Åå så trist :(:Heartred Er så fælt, trist og skummelt å lese om alle som opplever dette..:( Har du vært på ul tidligere i svangerskapet?
Lykke til videre:love7

Åå så trist :(:Heartred Er så fælt, trist og skummelt å lese om alle som opplever dette..:( Har du vært på ul tidligere i svangerskapet?
Lykke til videre:love7
Takk! Jeg var på UL 8+1, og da slo hjertet helt sånn som det skulle. Hun kunne ikke måle fosteret til å være noe særlig større enn det faktisk. Er akkurat 10+0 i dag opprinnelig. Så neste gang skal jeg i hvert fall på hyppigere kontroller, koste hva det koste vil. Dette er i hvert fall ikke noe kjekt.

Last edited:
Takk! Jeg var på UL 8+1, og da slo hjertet helt sånn som det skulle. Hun kunne ikke måle fosteret til å være noe særlig større enn det faktisk. Er akkurat 10+0 i dag opprinnelig. Så neste gang skal jeg i hvert fall på hyppigere kontroller, koste hva det koste vil. Dette er i hvert fall ikke noe kjekt.
Huff det skjønner jeg:Heartred er så lite kjekt.. :( Håper du blir gravid igjen snart:love7

Da må jeg dessverre takke for meg. Hadde første dag på jobb om nyutdannet jordmor i dag. Begynte å blø i lunsjpausen. Fikk da kjapt UL gjort av en kollega som kunne stadfeste at det var dødt. Lykke til videre alle sammen - det har vært fantastisk å følge dere så langt på denne reisen. ❤️
Det var veldig leit å lese ❤️ Håper du blir raskt gravid igjen! Jeg vil også takke for all kunnskap du har delt, hver gang jeg har lest dine svar i trådene føler jeg at det har vært gode og kunnskapsrike svar.

Så forferdelig å lese! Håper det går bra med deg og at dere får det ventede barnet om ikke lenge likevel.

Hva er det med denne dagen :arghh:
Jeg har også fått blødninger på jobb i dag, med murringer. Er 11+4.. Fikk så en telefon om TUL i morgen (henvist av lege forrige uke). Jeg gruer meg så til hva beskjeden blir under TUL i morgen:nailbiting:

Dette var trist å høre. Håper det går bra med dere. :Heartred Masse lykke til videre.

Så utrolig trist å lese :( Lykke til videre, håper det klaffer snart igjen. Ta godt vare på deg selv ❤️

Trist lesing, ønsker dere alt godt videre❤️

Da må jeg dessverre takke for meg. Hadde første dag på jobb om nyutdannet jordmor i dag. Begynte å blø i lunsjpausen. Fikk da kjapt UL gjort av en kollega som kunne stadfeste at det var dødt, og det ble diagnostisert MA. Godt å ha så mye kompetanse rundt meg når det først ble slik. Lykke til videre alle sammen - det har vært fantastisk å følge dere så langt på denne reisen. ❤️
Så utrolig trist :sorry: Ta vare på hverandre og håper det klaffer for dere igjen når dere er klar igjen. Masse varme tanker sendes deres vei :Heartred

Å nei! Så trist å høre... Som kommentaren der oppe; ord blir fattige. :Heartpink Så bra du hadde mulighet å sjekke med en gang... Masse lykke til videre, jeg håper at det klaffer for dere. :love2

Back
Topp