Takker for meg :(

Frøbel

Glad i forumet
Da trekker jeg meg ut av novemberforumet, og ønsker dere andre lykke til på en fantastisk reise med baby i magen!

Har hatt blødninger i 2-3 dager, og blodprøvene viste et hcg-nivå på bare 13. Grunnen til at testene ikke ville gi utslag på kveldene...
Mest irritende å miste to ganger på kort tid, men veldig greit at kroppen ordner opp selv og jeg slipper noe styr rundt det. Vi tar en pause, og lar ting få roet seg helt ned før vi prøver igjen.

Sykemeldt noen dager, og skal ta livet med ro, og komme i orden med alt jeg henger etter med.
Ha en god helg alle damer, og pass godt på spirene <3

Uff, dette var trist :(
Kjenner det stikker til hver gang noen forlater oss...
Ønsker deg all lykke fremover da! Klem.

Trist å høre. Ønsker deg alt godt videre.

Signerer Iza9 over her:( Veldig trist <3 Lykke til videre <3

<3 Stor klem til deg, jeg vet der er tøft!!!
Godt at du har noen dager fri til å komme deg på.

Håper du kommer innom november og sier fra når spira en gang setter seg godt! Skjønner godt dere vil ha en pause nå. Ta vare på hverandre!

Ånei, så trist å høre :( Masse lykke til videre, håper spiren sitter fort når dere er klar for det :Heartpink

Huff så trist :/ Du får slappe godt av og så satser vi på at spira sitter godt neste gang!

Så trist! <3 håper spiren klorer seg fast neste gang! Vet hvordan du har det! :( lykke til videre!

Så leit å lese:-/ håper spira sitter igjen når kroppen er klar for det. God klem:-)

Det var leit.. :(

Så trist, Frøbel:(
Ta vare på hverandre og lykke til videre

Back
Topp