Takker for meg

Så godt å høre! Lykke til videre med denne lille spiren! ♡

Tusen takk dere :) ❤️

Måtte bare inn å se hvordan det gikk med alle her.
Jeg er i dag 8 uker på vei, ser ut til at alt går bra denne gangen. Termin er 23. August, det er en fin mnde det og :) kvalmen kom allerede i uke 4. I uke 6 ble det værre og nå er det blitt litt bedre igjen. Hcg prøvene denne gangen var skyhøye, hadde 18000 i hcg i uke 5+0 og 23000 i uke 5+6 så det er jo også ett godt tegn :)
Ingen blødninger eller smerter denne gangen :)

Lykke til alle vakre mai mammaer!
Gledelige nyheter at det gikk så raskt. Ønsker deg masse lykke til med august-baby :-)

Jeg er i dag 8 uker på vei, ser ut til at alt går bra denne gangen. Termin er 23. August, det er en fin mnde det og :) kvalmen kom allerede i uke 4. I uke 6 ble det værre og nå er det blitt litt bedre igjen. Hcg prøvene denne gangen var skyhøye, hadde 18000 i hcg i uke 5+0 og 23000 i uke 5+6 så det er jo også ett godt tegn :)

Å, så hyggelig!! Håper det går veien nå. August er en fin mnd ja, min eldste er født da. Lykke til, håper kvalmen gir seg fort og at resten av svangerskapet går knirkefritt. :)

Så koselig at du kommer tilbake å forteller oss at det går bra med deg! :-) Krysser fingrene for deg denne gangen, og ønsker deg lykke til videre <3

så koselig:) gratulerer!

Tusen takk alle sammen ❤️ Så morro at dere svarer
Mai ble ikke vår måned, men håper og tror at august blir måneden vår! :)

Håper alt står bra til med dere alle! :) kommer nok til å snike litt her i mai ja :p godt nytt år til dere forresten! :)

Lykke til og gled deg til en deilig sommer og augustspiren :happy:

For en supernyhet! Gratulerer så mye! Takk for oppdatering og håper alt går som det skal hos deg. Veldig koselig at du kom innom:)

Tusen takk alle sammen ❤️

• Liker
Reactions: EJ
Så moro å høre :-D gratulerer med ny spire! Masse lykke til videre :-) august er fin babymnd!

Back
Topp