Bkno6545372
Betatt av forumet
Lykke til til deg også vakre siljean
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gledelige nyheter at det gikk så raskt. Ønsker deg masse lykke til med august-babyMåtte bare inn å se hvordan det gikk med alle her.
Jeg er i dag 8 uker på vei, ser ut til at alt går bra denne gangen. Termin er 23. August, det er en fin mnde det og kvalmen kom allerede i uke 4. I uke 6 ble det værre og nå er det blitt litt bedre igjen. Hcg prøvene denne gangen var skyhøye, hadde 18000 i hcg i uke 5+0 og 23000 i uke 5+6 så det er jo også ett godt tegn
Ingen blødninger eller smerter denne gangen
Lykke til alle vakre mai mammaer!
Å, så hyggelig!! Håper det går veien nå. August er en fin mnd ja, min eldste er født da. Lykke til, håper kvalmen gir seg fort og at resten av svangerskapet går knirkefritt.Måtte bare inn å se hvordan det gikk med alle her.
Jeg er i dag 8 uker på vei, ser ut til at alt går bra denne gangen. Termin er 23. August, det er en fin mnde det og kvalmen kom allerede i uke 4. I uke 6 ble det værre og nå er det blitt litt bedre igjen. Hcg prøvene denne gangen var skyhøye, hadde 18000 i hcg i uke 5+0 og 23000 i uke 5+6 så det er jo også ett godt tegn
Måtte bare inn å se hvordan det gikk med alle her.