Takker for meg

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Har blødd ennå mere nå i kveld. Først kom det 4 dråper. Så 1 time etterpå var doskåla full av blod..

Dere får ha lykke til alle sammen, både med svangerskap og baby.

:(:(:( så trist. Lykke til videre. Håper det klaffer igjen snart. ♡

å nei!!!dette var trist!! :( men om kroppen rydder opp selv så kan du bli gravid igjen ganske kjappt!:) ta vare på deg selv

Huff så trist :'( Sender deg en god klem og ønsker deg masse lykke videre <3

Nei uff da... Var jo ikke sånn det skulle gå! :( håper du kommer fort tilbake. *trøsteklem* :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjempe trist lesing! Ta vare på deg selv, og ønsker deg masse lykke til. Godklem

Så leit Siljean :( håper neste spire sitter fort! Lykke til videre♡

:-( god klem til deg

Tror ikke kroppen min ordner dette selv. Blødde som sagt i går kveld da jeg satt på do. Men er ikke kommet noe mere blod etter det, ikke i innlegge og ikke i do. Men skal jo på gyn. Til uka så da ser de jo der.

Jeg er sint, lei meg, frustrert og forvirra. Vi har to barn som ingen av de var planlagte, og jeg rakk å drikke alkohol flere ganger før jeg fant ut at jeg var gravid med de begge to. Med den siste satte jeg til og med spiral inn i uke 7ca. Men begge de gabgebe gikk det bra. Og ja med nr1 røyka jeg helt til etter oul.
Nå ville vi ha en til, og denne gangen var det planlagt og alt har gått "etter boka" og vi har gjort alt riktig. Så ja da mister vi?.. Er selvfølgelig glad i barna mine ikke noe med det, og er sjeleglad det gikk bra. Men er så feil og urettferdig at det nå skulle gå galt. Nå som det var så ønska og etterlengta.

Time på mandag på gyn til ul.
Etter å ha snakket med legen så har jeg ett øøørelite håp om at det kanskje går bra.. Men det er lite. Har jo vært gravid to ganger tidligere, aldri blødd eller hatt smerter da :s så tror nok ikke vi får se ett bankende hjerte da.. Men kanskje,får bare håpe litt til.

Etter å ha snakket med legen så har jeg ett øøørelite håp om at det kanskje går bra.. Men det er lite. Har jo vært gravid to ganger tidligere, aldri blødd eller hatt smerter da :s så tror nok ikke vi får se ett bankende hjerte da.. Men kanskje,får bare håpe litt til.
Det er fortsatt håp, til det motsatte er bevist...! Håper du har gode nyheter sim venter på deg på mandag. :) Stor klem til deg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke gi opp håpet. Jeg blødde ikke med nr. 1 men blødde litt med nr 2. Hvis det har stoppet så er det et godt tegn.

Åh, nei, Siljean!! :( Dette skulle jo ikke skje!!! Men jeg forstår det sånn at det er litt håp igjen, og jeg håper med deg!! Masse lykke til hos gyn på mandag!! Og husk at det kan være bittelitt tidlig å se et bankende hjerte, men da håper jeg du får komme tilbake!!

Eg kryssar fingrane mine for deg og spira ❤️

❤️Gutt Februar 2014❤️

Måtte bare inn å se hvordan det gikk med alle her.
Jeg er i dag 8 uker på vei, ser ut til at alt går bra denne gangen. Termin er 23. August, det er en fin mnde det og :) kvalmen kom allerede i uke 4. I uke 6 ble det værre og nå er det blitt litt bedre igjen. Hcg prøvene denne gangen var skyhøye, hadde 18000 i hcg i uke 5+0 og 23000 i uke 5+6 så det er jo også ett godt tegn :)
Ingen blødninger eller smerter denne gangen :)

Lykke til alle vakre mai mammaer!

Back
Topp