Takker for meg:)

Zniri

Elsker forumet
Blødningene er som en mens nå og jeg har tatt hintet.... Uansett hvor kjedelig det er så syns JEG det er bedre med sa enn ma!
Takket for meg i juli 14 gruppa og oktober 14 gruppa, så denne. Nå tar vi en pause over sommeren og venter på time hos gynekolog:)
Masse lykke til videre alle dere herlige damer!:)

14. Januar 2015?

uff, sender en god klem. lykke til videre :-)

Sent from my GT-P7320 using BV Forum mobile app

Så trist, lykke til videre ❤️

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Så trist:( Lykke til videre!! Håper spiren snart sitter igjen, og at den blir sittende i ni mnd!!

Så trist :( Håper dere lykkes igjen veldig snart!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei :( Ufattelig trist!! Lykke til videre. Neste gang må den sitte hele løpet ut!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Blødningene er som en mens nå og jeg har tatt hintet.... Uansett hvor kjedelig det er så syns JEG det er bedre med sa enn ma!
Takket for meg i juli 14 gruppa og oktober 14 gruppa, så denne. Nå tar vi en pause over sommeren og venter på time hos gynekolog:)
Masse lykke til videre alle dere herlige damer!:)

14. Januar 2015?
Så trist dette var:(. Håpe det klaffer raskt for deg igjen og kanskje vi kommer sammen igjen:). Masse lykke til❤️❤️. Klem❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så utrolig teit!!!! Sender deg en klem og håper dere får den hjelpen du trenger. Lykke til :)

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Tusen takk for alle lykkeønskninger videre!!:) Heier på dere alle sammen❤️

14. Januar 2015?

<3 det var trist :(
Masse lykke til videre.

05.01.2015 <3

Huff så trist lese:(
Håper du får noen svar, du har mistet nok nå:(

Jeg er gravid for fjerde gang nå siden mai i fjor, å har tro på at denne gangen hjelper crinone meg:)

Sender deg en klem<3

Termin 4. Januar:)

Masse lykke til videre og håper du får hjelp så du ikke mister mer. Det er tungt og vanskelig

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp