~DenKulesteMagen~
Elsker forumet
..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KuleMageIgjen
takk for svar[:)]. ja vi er jo allerede inne i livsstilen, det tenker jeg også. j det kan sammenlignes med diabetes, bare med en strengere diett og endel mer alvorlige konskvenser om man ikke følger dietten (men det gjør vi jo selvsagt). og ja vi elsker betingelsesløst. men jeg er så redd for hva andre tenker. forestiller meg at jeg skal få høre noe sånn som "å herregud, de velger å få ett til barn når de vet at barnet kan få....."
ORIGINAL: Ugla med julegullet
Jeg har PKU i nærmeste familie, og de fikk en nr 2, med samme sykdom. Det er jo selvsagt synd for barna, men det gjelder alle mulig annerledesheter. Men når det gjelder mat-regimet sa de at det var #greiere" at de fikk ett barn med en slik tilstand, for de hadde allerede ett slik regime på mat. Kanskje blir det litt lettere for barnet når de vet at søster/bror også har det samme?
Jeg ville ikke syntes det var egoistisk å få ett barn til. Ett liv på diett er ett fullverdig liv. På en måte kan jo dette sammenlignes med ett barn som har sukkersyke, og må dermed også må gå på på diett/medisiner. :)
(Selv om jeg vet at det er ganske heftig diett for dette)