Takk og farvel :(

Forferdelig trist. Klemmer til deg. :Heartred

Tusen takk for alle gode tanker og hjerter <3
Dette er bare dritt.

Cytotec-tablettene virker heller ikke, så det tyner psyken min mye mer enn det som burde være nødvendig... Hadde i går innfunnet meg med at det var over, og nesten alt var ute av seg selv (ifølge gu og ul). Det siste trengte hjelp, men lar vente på seg.... Hardt å bare gå og vente på helvette skal starte igjen.

Håper alle dere andre slipper å oppleve dette. Ingen fortjener å pines slik :/

Min dypeste medfølelse, og varme trøste klemmer :Heartred i fra meg. Måtte det bli full klaff på dere veldig snart, og da med en premie i enden :Heartred Etter et fantastisk svangerskap! Ta godt vare på hverandre.

Min dypeste medfølelse, og varme trøste klemmer :Heartred i fra meg. Måtte det bli full klaff på dere veldig snart, og da med en premie i enden :Heartred Etter et fantastisk svangerskap! Ta godt vare på hverandre.
Takk for det :Heartred vi trøster oss med at vi ble gravide straks vi tenkte på det denne gang, så fertile er vi hvertfall. Det er en god trøst, og et fint håp å ha. Det kan gå bra snart igjen!

Masse lykke til videre til dere!

En stor klem til deg❤️ Medisinsk abort er ikke alltid like ille som sitt rykte. Du vil nok få med en del smertestillende i fall det skulle gjøre vondt. Varmeflaske er også veldig lindrende.
Tusen takk :Heartred jeg ante ingenting på forhånd, og ble som du sier proppet full med smertestillende fra morgenen av. Likevel, 10 timer senere har fortsatt ikke en dritt skjedd, så særlig fornøyd kan jeg ikke si at jeg er....

Skal ta ny runde med Cytotec i morgen tidlig, da bør det her bli ferdig så jeg kan begynne å gå videre....

Tusen takk :Heartred jeg ante ingenting på forhånd, og ble som du sier proppet full med smertestillende fra morgenen av. Likevel, 10 timer senere har fortsatt ikke en dritt skjedd, så særlig fornøyd kan jeg ikke si at jeg er....

Skal ta ny runde med Cytotec i morgen tidlig, da bør det her bli ferdig så jeg kan begynne å gå videre....

Håper det snart skjer noe, ventetida er grusom, men er visst ikke uvanlig at det tar 12-24 timer før noe skjer.
Og skjønner hvordan du har det, jeg dro fra gyn uten cytotec for å se om det startet av seg selv siden jeg allerede blødde litt. Da aborterte jeg 15 timer senere. Ventingen var uutholdelig. Man vil jo bare bli ferdig.
Det skal bli din tur til slutt ❤️

Huff, så leit å høre :( Man begynner liksom å senke skuldrene litt når man nærmer seg den tolvte uka og da blir det nesten litt ekstra sårt kanskje.. Sender over en god klem og ønsker deg masse lykke til videre :Heartred
Ja, hadde et håp om at det skulle gå bra når vi var kommet så langt, og hadde god hcg stigning i uke 10,tio tross for litt blødninger.
Men, vi var jo likevel forberedt på det verste da.
Tenker det må være mye værre å ikke ha noe blødning eller noe også plutselig starter "riene" og alt kommet ut. Jeg trodde jeg skulle blø i hjel, drama Queen a
Håper det snart skjer noe, ventetida er grusom, men er visst ikke uvanlig at det tar 12-24 timer før noe skjer.
Og skjønner hvordan du har det, jeg dro fra gyn uten cytotec for å se om det startet av seg selv siden jeg allerede blødde litt. Da aborterte jeg 15 timer senere. Ventingen var uutholdelig. Man vil jo bare bli ferdig.
Det skal bli din tur til slutt ❤️

Ja, man vil jo bare bli ferdig...
Jeg ble lagt inn på sykehuset sent i går kveld, og har fått to nye doser cytotec, fortsatt uten å ha startet noe som helst... Uansett veldig betryggende for psyken å bli tatt godt vare på her, istedet for å gå hjemme og bekymre seg og lese på Internett (skal aldri bruke Google igjen! )

Så leit høre stor klem, og håper du kommer raskt etter :(

Uff får så utrolig vondt av deg som må oppleve dette :(
Måtte det fort være over nå.
Godt du er i trygge hender, og slipper å være hjemme:Heartred

Back
Topp