Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det vi trøster oss med at vi ble gravide straks vi tenkte på det denne gang, så fertile er vi hvertfall. Det er en god trøst, og et fint håp å ha. Det kan gå bra snart igjen!Min dypeste medfølelse, og varme trøste klemmer i fra meg. Måtte det bli full klaff på dere veldig snart, og da med en premie i enden Etter et fantastisk svangerskap! Ta godt vare på hverandre.
Tusen takk jeg ante ingenting på forhånd, og ble som du sier proppet full med smertestillende fra morgenen av. Likevel, 10 timer senere har fortsatt ikke en dritt skjedd, så særlig fornøyd kan jeg ikke si at jeg er....En stor klem til deg Medisinsk abort er ikke alltid like ille som sitt rykte. Du vil nok få med en del smertestillende i fall det skulle gjøre vondt. Varmeflaske er også veldig lindrende.
Tusen takk jeg ante ingenting på forhånd, og ble som du sier proppet full med smertestillende fra morgenen av. Likevel, 10 timer senere har fortsatt ikke en dritt skjedd, så særlig fornøyd kan jeg ikke si at jeg er....
Skal ta ny runde med Cytotec i morgen tidlig, da bør det her bli ferdig så jeg kan begynne å gå videre....
Ja, hadde et håp om at det skulle gå bra når vi var kommet så langt, og hadde god hcg stigning i uke 10,tio tross for litt blødninger.Huff, så leit å høre Man begynner liksom å senke skuldrene litt når man nærmer seg den tolvte uka og da blir det nesten litt ekstra sårt kanskje.. Sender over en god klem og ønsker deg masse lykke til videre
Håper det snart skjer noe, ventetida er grusom, men er visst ikke uvanlig at det tar 12-24 timer før noe skjer.
Og skjønner hvordan du har det, jeg dro fra gyn uten cytotec for å se om det startet av seg selv siden jeg allerede blødde litt. Da aborterte jeg 15 timer senere. Ventingen var uutholdelig. Man vil jo bare bli ferdig.
Det skal bli din tur til slutt