Takk for meg

Ånei, sender mange klemmer, og MASSE lykke til med prøvingen videre :smiley-angelic003 Husk dette er ikkje din feil, DU har ikke gjort noe for at dette skal skje, ikkje tror jeg du kunne gjort noe for å stoppe det heller, noen ganger bare suger livet rett å slett!! Men som alle ganger tidligere blir alt bedre til slutt :shy: Lykke til!

Så utrolig trist...:Heartred Ord blir fattige, og jeg kan ikke annet enn å sende dere en god virtuell klem. Masse lykke til på veien videre - dere vil få en baby til slutt, selv om det kanskje føles fjernt ut nå:Heartred:Heartred

Sniker fra mai og sender deg en klem! :Heartred
Ville bare si at jeg håper ivf nå gir raske resultater! Etter 4,5 år med prøving, 5 SA og 1 exu ble vi i 2015 henvist til ivf. Ingen feil med noen av oss (har ett barn sammen fra før også) og ble gravid på første forsøk med ivf. Nå har vi fått barn nr 2 fra samme forsøk ;) lykke til :)

Titter inn her fra mars. Vil bare sende deg en klem og si at livet suger av og til:Heartbigred

Ånei så trist å lese! Ord blir liksom fattige i en sånn situasjon, men prøv å ta godt vare på hverandre ❤️ Ønsker dere lykke til i framtiden ❤️Stor klem

Dette var utrolig trist å lese. Jeg sender deg masse store klemmer, og håper at IVF klaffer for dere ❤️

Det er ikke noe du kan noe for! Ble virkelig lei meg på dine vegne :sad010

Håper dere får god hjelp, og at dere vil lykkes senere❤️

Oi, her hadde det kommet mange fine meldinger:Heartred
Tusen takk alle sammen:Heartred
Jeg har ikke gitt opp håpet om en liten baby helt enda, håpet er jo ikke over selvom jeg ser litt mørkt på alt nå. Men alt blir nok bra til slutt:Heartred

Så leit! Masse lykke til med IVF! :Heartred

Så fryktelig trist å høre...håper det går greit til syvende og sist:Heartbigred

Vondt å lese. Gi deg selv tid, og så krysser jeg fingrene for dere at dere får ett lykkebarn til slutt:Heartred

Da takker jeg for meg.
Fikk kraftige magesmerter i helgen, dro på legevakta og ble sendt rett på sykehuset. Der fikk jeg beskjed om at blindtarmen måtte bort, noen timer etter operasjonen fikk jeg beskjed om at blindtarmen er inntakt og at jeg hadde svangerskap utenfor livmor igjen. Så over natta gikk jeg fra lykkelig gravid til ikke gravid og ikke kunne bli gravid lenger uten hjelp siden den andre egglederen ble fjernet etter exu for 5år siden.
Vi er henvist til fertilitetsklinikk.
Nå er jeg bare lei meg og føler på ekstremt mye skyld og dårlig samvittighet ovenfor samboeren, vi har nå hatt 3sa 1bo og nå 1exu, og ingen barn.. er min kropp som har ødelagt hver gang selvom det ikke ble funnet noe feil på utredningen..
Dette ble veldig rotete ser jeg nå men det får bare være

Så utrolig trist å lese dette :Heartred
Sender deg varme tanker i en tung tid:Heartred

Da takker jeg for meg.
Fikk kraftige magesmerter i helgen, dro på legevakta og ble sendt rett på sykehuset. Der fikk jeg beskjed om at blindtarmen måtte bort, noen timer etter operasjonen fikk jeg beskjed om at blindtarmen er inntakt og at jeg hadde svangerskap utenfor livmor igjen. Så over natta gikk jeg fra lykkelig gravid til ikke gravid og ikke kunne bli gravid lenger uten hjelp siden den andre egglederen ble fjernet etter exu for 5år siden.
Vi er henvist til fertilitetsklinikk.
Nå er jeg bare lei meg og føler på ekstremt mye skyld og dårlig samvittighet ovenfor samboeren, vi har nå hatt 3sa 1bo og nå 1exu, og ingen barn.. er min kropp som har ødelagt hver gang selvom det ikke ble funnet noe feil på utredningen..
Dette ble veldig rotete ser jeg nå men det får bare være
Det er IKKE din feil! Du/dere har bare vært urettferdig mye uheldig! Og jeg gråter med deg - dette var helt forferdelig å lese. Men du får ikke lov å skylde på deg selv, jeg vil si du har vært en helt oppi dette. Det er du som har måttet føle smerte og motstand på kroppen - og stått i det. Og det krever MYE styrke. Sender deg en stor klem ❤️

Noen ganger suger livet skikkelig... Lykke til med IVF!! :Heartred:Heartred:Heartred

Back
Topp