Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk dette er ikkje din feil, DU har ikke gjort noe for at dette skal skje, ikkje tror jeg du kunne gjort noe for å stoppe det heller, noen ganger bare suger livet rett å slett!! Men som alle ganger tidligere blir alt bedre til slutt
Lykke til!

Da takker jeg for meg.
Fikk kraftige magesmerter i helgen, dro på legevakta og ble sendt rett på sykehuset. Der fikk jeg beskjed om at blindtarmen måtte bort, noen timer etter operasjonen fikk jeg beskjed om at blindtarmen er inntakt og at jeg hadde svangerskap utenfor livmor igjen. Så over natta gikk jeg fra lykkelig gravid til ikke gravid og ikke kunne bli gravid lenger uten hjelp siden den andre egglederen ble fjernet etter exu for 5år siden.
Vi er henvist til fertilitetsklinikk.
Nå er jeg bare lei meg og føler på ekstremt mye skyld og dårlig samvittighet ovenfor samboeren, vi har nå hatt 3sa 1bo og nå 1exu, og ingen barn.. er min kropp som har ødelagt hver gang selvom det ikke ble funnet noe feil på utredningen..
Dette ble veldig rotete ser jeg nå men det får bare være

Det er IKKE din feil! Du/dere har bare vært urettferdig mye uheldig! Og jeg gråter med deg - dette var helt forferdelig å lese. Men du får ikke lov å skylde på deg selv, jeg vil si du har vært en helt oppi dette. Det er du som har måttet føle smerte og motstand på kroppen - og stått i det. Og det krever MYE styrke. Sender deg en stor klemDa takker jeg for meg.
Fikk kraftige magesmerter i helgen, dro på legevakta og ble sendt rett på sykehuset. Der fikk jeg beskjed om at blindtarmen måtte bort, noen timer etter operasjonen fikk jeg beskjed om at blindtarmen er inntakt og at jeg hadde svangerskap utenfor livmor igjen. Så over natta gikk jeg fra lykkelig gravid til ikke gravid og ikke kunne bli gravid lenger uten hjelp siden den andre egglederen ble fjernet etter exu for 5år siden.
Vi er henvist til fertilitetsklinikk.
Nå er jeg bare lei meg og føler på ekstremt mye skyld og dårlig samvittighet ovenfor samboeren, vi har nå hatt 3sa 1bo og nå 1exu, og ingen barn.. er min kropp som har ødelagt hver gang selvom det ikke ble funnet noe feil på utredningen..
Dette ble veldig rotete ser jeg nå men det får bare være