Takk for meg

En tråd i 'Alenegravid / Aleneforeldre' startet av Mars2019baby, 5 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mars2019baby Andre møte med forumet Sommerfuglene

Viste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette, så prøver her.
    Mistet dessverre min lille i dag! Kjenner at dette er forferdelig tungt og føler meg mer alene nå enn før. Føler at hele jeg har gått i sjokk og klarer ikke helt skjønne og reagere på det som har skjedd.
    Vil egentlig bare takke for gode ord og tips/råd jeg har fått her inne. Om jeg skulle bli gravid (få barn) igjen en gang ønsker jeg absolutt å bli en del av babyverden sitt forum.
    Enn så lenge vil jeg takke for meg:)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Turkistliv Gift med forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

Så trist å høre at du har mistet.
    Vi har et underforum her for vi som har mistet barn, og du er velkommen til å dele tankene dine der hvis du vil.
    Håper du kommer tilbake til babyverden om du blir gravid igjen :)

3. Moderator Eve Gift med forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Mange gode klemmer til deg❤️ Vi er her om du vil dele tanker på veien selv om du ikke er gravid og❤️

4. MammaMassør Glad i forumet

Gode klemmer til deg
    Jeg vet hvor vondt det er å miste. Og håper du får ny sjanse igjen.

5. Mars2019baby Andre møte med forumet Sommerfuglene

Tusen takk for gode ord! Dette forumet har hjulpet meg hittil med tanker, bekymringer og spørsmål. Så kanskje å være med på et forum for dem som har mistet er kanskje ikke så dumt!
    Dette er veldig trist og tungt og kjenner jeg går inn i depresjon. Så det å kunne dele tanker osv med noen som har opplevd det samme er kanskje ikke så dumt.
    Tusen takk❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Turkistliv Gift med forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

Vi er mange inne på underforumet for vi som har mistet, og vi tar deg varmt imot om du skulle ha behovet ❤️
    Det er helt vanlig å bli veldig nedfor etter noe slikt. Det er utrolig trist å miste selv om det skjer tidlig.

Del denne siden