Takk for meg

Mars2019baby

Andre møte med forumet
Sommerfuglene
Viste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette, så prøver her.
Mistet dessverre min lille i dag! Kjenner at dette er forferdelig tungt og føler meg mer alene nå enn før. Føler at hele jeg har gått i sjokk og klarer ikke helt skjønne og reagere på det som har skjedd.
Vil egentlig bare takke for gode ord og tips/råd jeg har fått her inne. Om jeg skulle bli gravid (få barn) igjen en gang ønsker jeg absolutt å bli en del av babyverden sitt forum.
Enn så lenge vil jeg takke for meg:)
 
Viste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette, så prøver her.
Mistet dessverre min lille i dag! Kjenner at dette er forferdelig tungt og føler meg mer alene nå enn før. Føler at hele jeg har gått i sjokk og klarer ikke helt skjønne og reagere på det som har skjedd.
Vil egentlig bare takke for gode ord og tips/råd jeg har fått her inne. Om jeg skulle bli gravid (få barn) igjen en gang ønsker jeg absolutt å bli en del av babyverden sitt forum.
Enn så lenge vil jeg takke for meg:)

Så trist å høre at du har mistet.
Vi har et underforum her for vi som har mistet barn, og du er velkommen til å dele tankene dine der hvis du vil.
Håper du kommer tilbake til babyverden om du blir gravid igjen :)
 
Mange gode klemmer til deg❤️ Vi er her om du vil dele tanker på veien selv om du ikke er gravid og❤️
 
Gode klemmer til deg [emoji173]️
Jeg vet hvor vondt det er å miste. Og håper du får ny sjanse igjen.
 
Tusen takk for gode ord! Dette forumet har hjulpet meg hittil med tanker, bekymringer og spørsmål. Så kanskje å være med på et forum for dem som har mistet er kanskje ikke så dumt!
Dette er veldig trist og tungt og kjenner jeg går inn i depresjon. Så det å kunne dele tanker osv med noen som har opplevd det samme er kanskje ikke så dumt.
Tusen takk❤️
 
Tusen takk for gode ord! Dette forumet har hjulpet meg hittil med tanker, bekymringer og spørsmål. Så kanskje å være med på et forum for dem som har mistet er kanskje ikke så dumt!
Dette er veldig trist og tungt og kjenner jeg går inn i depresjon. Så det å kunne dele tanker osv med noen som har opplevd det samme er kanskje ikke så dumt.
Tusen takk❤️

Vi er mange inne på underforumet for vi som har mistet, og vi tar deg varmt imot om du skulle ha behovet ❤️
Det er helt vanlig å bli veldig nedfor etter noe slikt. Det er utrolig trist å miste selv om det skjer tidlig.
 
Back
Topp