Takk for meg

Moonlight91

Flørter med forumet
Da vil jeg bare takke for den lille tiden jeg fikk her inne sammen med dere. Var hos lege mandag pga 3 uker med spotting, tok da blodprøve og skulle komme tilbake om 2 uker for ny for å se om det fortsatt var liv! Tirsdags kveld fikk jeg tidenes hodepine, onsdag våknet jeg med tidenes mensensmerter, det var starten på min første SA! Aldri vært så deprimert noen sinne! Men etter 2 dager hjemme har jeg nå innsett at det skulle være for godt til å være sant at vårt første forsøk skulle bli vellykket og nå gleder jeg meg bare til å prøve igjen på nytt! Da kommer jeg sterkere tilbake til dette forumet, bare til en annen måned! "Heldigvis" var jeg bare 6 uker på veg når det skjedde!
Lykke til alle skjønne damer(og menn) her inne,krysser fingrene for dere alle! Stor klem fra jente som ble kjempe skuffet og lei seg men som nå ser fremover ❤

Så trist [emoji22]
Ønsker deg masse lykke til videre [emoji173]
Stooor klem [emoji11]

Stoooor klem og masse lykke til videre [emoji173]

Kjipt at det gikk den veien denne gang, men lykke til fremover. [emoji173]

Det var tradig! Håper en ny spire sitter fort <3

Da vil jeg bare takke for den lille tiden jeg fikk her inne sammen med dere. Var hos lege mandag pga 3 uker med spotting, tok da blodprøve og skulle komme tilbake om 2 uker for ny for å se om det fortsatt var liv! Tirsdags kveld fikk jeg tidenes hodepine, onsdag våknet jeg med tidenes mensensmerter, det var starten på min første SA! Aldri vært så deprimert noen sinne! Men etter 2 dager hjemme har jeg nå innsett at det skulle være for godt til å være sant at vårt første forsøk skulle bli vellykket og nå gleder jeg meg bare til å prøve igjen på nytt! Da kommer jeg sterkere tilbake til dette forumet, bare til en annen måned! "Heldigvis" var jeg bare 6 uker på veg når det skjedde!
Lykke til alle skjønne damer(og menn) her inne,krysser fingrene for dere alle! Stor klem fra jente som ble kjempe skuffet og lei seg men som nå ser fremover [emoji173]
Jeg vet så innmari godt hvordan du har det. Jeg ble helt fullstendig knust da det skjedde med meg i høst. Jeg ble som deg også gravid på første forsøk da det gikk galt og på 2. forsøk etter sa, og nå håper jeg det går bra. Du får trøste deg med at du helt sikkert blir fort gravid igjen siden du ble det sist. Sender deg mange klemmer og ønsker deg lykke til [emoji8]

Så trist! Klem

Ånei!!! Så trist! :( sender deg en kjempe klem! Pass godt på hverandre.. masse lykke til videre <3

Uff, dette var trist å høre :( Ta tiden til hjelp, og ta godt vare på hverandre. Håper å se deg i en annen termingruppe seinere.
Stor klem <3

Jeg vet så innmari godt hvordan du har det. Jeg ble helt fullstendig knust da det skjedde med meg i høst. Jeg ble som deg også gravid på første forsøk da det gikk galt og på 2. forsøk etter sa, og nå håper jeg det går bra. Du får trøste deg med at du helt sikkert blir fort gravid igjen siden du ble det sist. Sender deg mange klemmer og ønsker deg lykke til [emoji8]
Tusen takk for det, og lykke til til deg! Krysser fingrene for at alt går bra for deg denne gangen ❤

Uff :( Har vært gjennom det samme selv, er helt forferdelig. Masse lykke til videre! <3

Back
Topp