Moonlight91
Flørter med forumet
Da vil jeg bare takke for den lille tiden jeg fikk her inne sammen med dere. Var hos lege mandag pga 3 uker med spotting, tok da blodprøve og skulle komme tilbake om 2 uker for ny for å se om det fortsatt var liv! Tirsdags kveld fikk jeg tidenes hodepine, onsdag våknet jeg med tidenes mensensmerter, det var starten på min første SA! Aldri vært så deprimert noen sinne! Men etter 2 dager hjemme har jeg nå innsett at det skulle være for godt til å være sant at vårt første forsøk skulle bli vellykket og nå gleder jeg meg bare til å prøve igjen på nytt! Da kommer jeg sterkere tilbake til dette forumet, bare til en annen måned! "Heldigvis" var jeg bare 6 uker på veg når det skjedde!
Lykke til alle skjønne damer(og menn) her inne,krysser fingrene for dere alle! Stor klem fra jente som ble kjempe skuffet og lei seg men som nå ser fremover ❤
Lykke til alle skjønne damer(og menn) her inne,krysser fingrene for dere alle! Stor klem fra jente som ble kjempe skuffet og lei seg men som nå ser fremover ❤