Takk for meg

Det er noe dritt! Jeg går rundt og gråter og venter på å dra på sykehuset. Får prøve igjen når kroppen er normalisert, og håpe at det går veien neste gang.
Varme klemmer til deg,ta godt vare på deg selv oppi dette:Heartred håper det klaffer fort for dere også når Kråppen er klar og at det går hele veien. Masse lykke til :)
 
Uff :( Det fins ikke ord som kan trøste.... Ta tiden til hjelp og tillat dere å føle akkurat det dere føler! Håper i hvertfall at kroppen kommer seg fort tilbake. Klem!!
 
Utrolig trist! Jeg har det helt likt nå. Jeg begynte å blø litt på søndag. Fastlegen mente det ikke var alvorlig da jeg snakket med han på tlf på mandag. Etter samtalen fortsatte det å blø hver gang jeg var på do. I går snakket jeg med legevakta. De mente det samme som legen min, men de mente jeg kunne ta TUL for å være sikker. Jeg fikk time på Volvat. Der viste det seg at fosteret hadde vært dødt siden 8+4, mens jeg var 13+0. Nå blør det mer, og jeg venter på timen på sykehuset som er om et par timer.

Vi er også veldig lei oss. Kjæresten min er helt knust, og tar det nok som mannen din. Likevel har vi snakket om at vi skal prøve på nytt når kroppen min er klar igjen. Håper det ikke er lenge til :)


Det var leit å høre. Ta vare på hverandre dere også. Satser på at vi begge snart er klare for ny runde :)
 
Så trist, å miste er alltid like leit. Håper dere snart er klar igjen og at det klaffer fort.
 
Kjempetrist å lese. Ønsker dere lykke til videre
 
Uff, så trist med dere begge to. Hadde virkelig håpet at vi i juligruppa skulle alle sammen være her til sommeren.
God klem, også håperjeg den sitter hele veien neste gang!
 
Back
Topp