Takk for meg

Snorkfrøkna_90

Elsker forumet
Himmelbarn
Mailykke 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Da må jeg dessverre si takk for meg her inne. Hadde en spontanabort i dag 12+3.
Her er min historie: Begynte å blø litt lørdag etter samleie, og det fortsatte utover lørdag og søndag i noe varierende grad. Søndag ettermiddag begynte det å blø mer, men hadde ingen smerter. Var urolig og ringte legevakt, men de kunne ikke gjøre noe for meg hvis det var en SA og sa at det var godt tegn at jeg ikke hadde smerter. Blødningene økte i går, og jeg dro på legevakt(fordi lege ikke hadde ledig time til meg) hvor jeg fikk konstatert urinveisinfeksjon. Fikk antibiotika mot dette. Lege mente blødning kunne skyldes dette. Men jeg hadde likevel mistanker om at det ikke var det. Da blødningene økt mer mot kvelden, dro jeg på nytt til en annen legevakt, hvor lege heller ikke kunne gjøre altfor mye for meg siden jeg ikke hadde smerter. Jeg maste meg likevel til undersøkelse på sykehus, som jeg fikk time til i dag morges. I natt og i dag morges kom smertene, og det hele gikk raskt. Det jeg tror var fosteret kom ut i do her hjemme før vi dro til sykehuset. Når jeg kom til sykehuset ble jeg undersøkt med en gang, og som jeg tenkte, fostersekk var tom. Fikk tabletter for å støte ut fostersekken. Det gikk jo relativt raskt, men var ganske smertefullt. Måtte få morfin og hele pakka. Ble værende på sykehuset nesten hele dagen. Er fortsatt ikke helt tipp topp akkurat, men alt er heldigvis i orden med meg.

Er ganske trist og lei nå, både jeg og mannen. Vi var jo kommet "så langt". Mannen min tar det nok også verre enn meg. Men nå er jeg bare glad det hele er over. Jeg skjønte at det kom til å gå denne veien da blødningene tiltok, og er glad det hele nå er over. Å leve i usikkerheten med stadig sterkere blødninger var ikke gøy. Og når SA først har begynt kan man jo ikke gjøre noe fra eller til uansett. Forsøker å se det positive i det, og vi skal prøve igjen! Gir ikke opp!

Vil ikke skremme noen med historien altså, men måtte bare fortelle til noen.
Håper jeg ble den siste til å forlate forumet, og masse lykke til videre! :)
 
Veldig trist å lese :( blir så lei meg for andre sin del når jeg vet så inderlig gått hva det er å miste.... ta godt vare på deg selv.. krysser fingrene å håper det går godt helt frem til mål neste gang:Heartred
 
Så forferdelig :( hadde du sett liv på TUL tidligere også? Ønsker deg masse lykke til med neste spire [emoji173]
 
Så trist å lese :( Sender ein god klem til deg <3
 
Ååå- så leit :-( mange varme klemmer sendes i din retning <3
 
Så trist :( Kan ikke forestille meg hvordan det er. Sender mange gode klemmer:Heartred
 
Mange gode klemmer sendes <3 Vondt å lese :( Håper spiren sitter raskt når dere er klare til å prøve igjen :)
 
Takk for det alle sammen :) hadde ikke vært på TUL ennå nei, skulle egentlig nå på torsdag. Sånn sett kan det jo ha vært dødt en liten stund, før kroppen støtet det ut. Det vil vi aldri få vite.

Forøvrig fikk jeg helt fantastisk behandling i dag av jordmødrene på fødeavdelingen på Kongsvinger sykehus. Hvis de ikke hadde vært så rutinerte, hjelpsomme og forståelsesfulle hadde det nok vært en mye verre opplevelse. Så ros til dem.

Men uansett går det bedre akkurat nå. Det meste av smertene er borte, men blør litt fortsatt. Er bare trøtt og sliten etter en lang dag. Har blitt sykemeldt i en uke, så skal bli godt å roe ned og samle seg litt. Og mannen min og jeg er der for hverandre.
 
Uff, masse klemmer til deg❤
Bra du får en uke å komme deg på, så håper vi at du snart vil være i ett teminforum igjen når dere er klar for det.
Jeg hadde samme innstilling som deg da jeg mistet, å det hjelper faktisk ganske mye selv om ting er tungt å trist.
Kjempebra at du ble så godt mottatt av jordmødrene, det er som du sier at det har mye å si for opplevelsen.
Masse lykke til videre❤
 
Da må jeg dessverre si takk for meg her inne. Hadde en spontanabort i dag 12+3.
Her er min historie: Begynte å blø litt lørdag etter samleie, og det fortsatte utover lørdag og søndag i noe varierende grad. Søndag ettermiddag begynte det å blø mer, men hadde ingen smerter. Var urolig og ringte legevakt, men de kunne ikke gjøre noe for meg hvis det var en SA og sa at det var godt tegn at jeg ikke hadde smerter. Blødningene økte i går, og jeg dro på legevakt(fordi lege ikke hadde ledig time til meg) hvor jeg fikk konstatert urinveisinfeksjon. Fikk antibiotika mot dette. Lege mente blødning kunne skyldes dette. Men jeg hadde likevel mistanker om at det ikke var det. Da blødningene økt mer mot kvelden, dro jeg på nytt til en annen legevakt, hvor lege heller ikke kunne gjøre altfor mye for meg siden jeg ikke hadde smerter. Jeg maste meg likevel til undersøkelse på sykehus, som jeg fikk time til i dag morges. I natt og i dag morges kom smertene, og det hele gikk raskt. Det jeg tror var fosteret kom ut i do her hjemme før vi dro til sykehuset. Når jeg kom til sykehuset ble jeg undersøkt med en gang, og som jeg tenkte, fostersekk var tom. Fikk tabletter for å støte ut fostersekken. Det gikk jo relativt raskt, men var ganske smertefullt. Måtte få morfin og hele pakka. Ble værende på sykehuset nesten hele dagen. Er fortsatt ikke helt tipp topp akkurat, men alt er heldigvis i orden med meg.

Er ganske trist og lei nå, både jeg og mannen. Vi var jo kommet "så langt". Mannen min tar det nok også verre enn meg. Men nå er jeg bare glad det hele er over. Jeg skjønte at det kom til å gå denne veien da blødningene tiltok, og er glad det hele nå er over. Å leve i usikkerheten med stadig sterkere blødninger var ikke gøy. Og når SA først har begynt kan man jo ikke gjøre noe fra eller til uansett. Forsøker å se det positive i det, og vi skal prøve igjen! Gir ikke opp!

Vil ikke skremme noen med historien altså, men måtte bare fortelle til noen.
Håper jeg ble den siste til å forlate forumet, og masse lykke til videre! :)
Så trist!! Håper det går veien for dere neste gang...:love2
 
Da må jeg dessverre si takk for meg her inne. Hadde en spontanabort i dag 12+3.
Her er min historie: Begynte å blø litt lørdag etter samleie, og det fortsatte utover lørdag og søndag i noe varierende grad. Søndag ettermiddag begynte det å blø mer, men hadde ingen smerter. Var urolig og ringte legevakt, men de kunne ikke gjøre noe for meg hvis det var en SA og sa at det var godt tegn at jeg ikke hadde smerter. Blødningene økte i går, og jeg dro på legevakt(fordi lege ikke hadde ledig time til meg) hvor jeg fikk konstatert urinveisinfeksjon. Fikk antibiotika mot dette. Lege mente blødning kunne skyldes dette. Men jeg hadde likevel mistanker om at det ikke var det. Da blødningene økt mer mot kvelden, dro jeg på nytt til en annen legevakt, hvor lege heller ikke kunne gjøre altfor mye for meg siden jeg ikke hadde smerter. Jeg maste meg likevel til undersøkelse på sykehus, som jeg fikk time til i dag morges. I natt og i dag morges kom smertene, og det hele gikk raskt. Det jeg tror var fosteret kom ut i do her hjemme før vi dro til sykehuset. Når jeg kom til sykehuset ble jeg undersøkt med en gang, og som jeg tenkte, fostersekk var tom. Fikk tabletter for å støte ut fostersekken. Det gikk jo relativt raskt, men var ganske smertefullt. Måtte få morfin og hele pakka. Ble værende på sykehuset nesten hele dagen. Er fortsatt ikke helt tipp topp akkurat, men alt er heldigvis i orden med meg.

Er ganske trist og lei nå, både jeg og mannen. Vi var jo kommet "så langt". Mannen min tar det nok også verre enn meg. Men nå er jeg bare glad det hele er over. Jeg skjønte at det kom til å gå denne veien da blødningene tiltok, og er glad det hele nå er over. Å leve i usikkerheten med stadig sterkere blødninger var ikke gøy. Og når SA først har begynt kan man jo ikke gjøre noe fra eller til uansett. Forsøker å se det positive i det, og vi skal prøve igjen! Gir ikke opp!

Vil ikke skremme noen med historien altså, men måtte bare fortelle til noen.
Håper jeg ble den siste til å forlate forumet, og masse lykke til videre! :)

Utrolig trist! Jeg har det helt likt nå. Jeg begynte å blø litt på søndag. Fastlegen mente det ikke var alvorlig da jeg snakket med han på tlf på mandag. Etter samtalen fortsatte det å blø hver gang jeg var på do. I går snakket jeg med legevakta. De mente det samme som legen min, men de mente jeg kunne ta TUL for å være sikker. Jeg fikk time på Volvat. Der viste det seg at fosteret hadde vært dødt siden 8+4, mens jeg var 13+0. Nå blør det mer, og jeg venter på timen på sykehuset som er om et par timer.

Vi er også veldig lei oss. Kjæresten min er helt knust, og tar det nok som mannen din. Likevel har vi snakket om at vi skal prøve på nytt når kroppen min er klar igjen. Håper det ikke er lenge til :)
 
Så utrolig trist å lese! Ønsker dere begge to lykke til! <3
 
Det er noe dritt! Jeg går rundt og gråter og venter på å dra på sykehuset. Får prøve igjen når kroppen er normalisert, og håpe at det går veien neste gang.
 
Back
Topp