Takk for meg :(

Veldig trist! Ta vare på kvarandre!!

Ånei, så utrolig trist :( Har tenkt sånn på dere og håpet at alt skulle ende godt <3 Ønsker dere masse lykke til videre og håper at det snart klaffer for dere igjen <3

kjempe trist :'( tenker på dere ♡ klemmer sendes til dere!♡

Takk for alle gode ord og tanker. Jeg har ikke så mange ord nå, men setter stor pris på alt dere sier og gjør <3 Takk.

Bare dårlige nyheter å melde herfra, dessverre, etter ultralyden for oppfølging av nakkefold. Riksen sier det er en missed abortion, og at begge tvillingene døde i uke 12. Det er ingen tegn til liv i magen, begge tvillingene har nå ganske tykk nakkefold, og de måles til å være bare noen dager større enn ved forrige ultralyd. Antakeligvis har begge hatt en kromosomfeil som er uforenelig med liv.

Ingen blødninger eller andre tegn til at noe skulle være galt annet enn at jeg plutselig ikke kjente sommerfugler i magen lengre sånn rundt 2. Juledag, men det tenkte vi var bare at de lå litt rart til og sparka innover mot ryggen. Så flaks hadde vi altså ikke :(

Fikk en utskrapning på Ullevål i dag formiddag, og føler meg nå både tom og følelsesløs. Trist og så uendelig lei meg. Dette føles så utrolig urettferdig og meningsløst :(

De vakre babyene mine <3 nå er dere i Himmelen, lillingene mine. Sov godt, skatter <3
Trist å høre:(
2. Juledag forsvant min gode sommrfugl følelse også, ville ikke tro det, så klamra meg til håpet, men gikk nok galt :( god klem til deg <3

Ånei, dette var utrolig trist lesing :( Mine tanker er med dere, virkelig. Ta godt vare på hverandre i denne tiden :Heartred

Så uendelig trist. Føler virkelig med deg. Min lille slutta å vokse før jul og hadde utskraping 22 des. Sender ein stor klem til deg.

Back
Topp