Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trist å høreBare dårlige nyheter å melde herfra, dessverre, etter ultralyden for oppfølging av nakkefold. Riksen sier det er en missed abortion, og at begge tvillingene døde i uke 12. Det er ingen tegn til liv i magen, begge tvillingene har nå ganske tykk nakkefold, og de måles til å være bare noen dager større enn ved forrige ultralyd. Antakeligvis har begge hatt en kromosomfeil som er uforenelig med liv.
Ingen blødninger eller andre tegn til at noe skulle være galt annet enn at jeg plutselig ikke kjente sommerfugler i magen lengre sånn rundt 2. Juledag, men det tenkte vi var bare at de lå litt rart til og sparka innover mot ryggen. Så flaks hadde vi altså ikke
Fikk en utskrapning på Ullevål i dag formiddag, og føler meg nå både tom og følelsesløs. Trist og så uendelig lei meg. Dette føles så utrolig urettferdig og meningsløst
De vakre babyene mine <3 nå er dere i Himmelen, lillingene mine. Sov godt, skatter <3