Takk for meg :(

kattungen

Glad i forumet
Bare dårlige nyheter å melde herfra, dessverre, etter ultralyden for oppfølging av nakkefold. Riksen sier det er en missed abortion, og at begge tvillingene døde i uke 12. Det er ingen tegn til liv i magen, begge tvillingene har nå ganske tykk nakkefold, og de måles til å være bare noen dager større enn ved forrige ultralyd. Antakeligvis har begge hatt en kromosomfeil som er uforenelig med liv.

Ingen blødninger eller andre tegn til at noe skulle være galt annet enn at jeg plutselig ikke kjente sommerfugler i magen lengre sånn rundt 2. Juledag, men det tenkte vi var bare at de lå litt rart til og sparka innover mot ryggen. Så flaks hadde vi altså ikke :(

Fikk en utskrapning på Ullevål i dag formiddag, og føler meg nå både tom og følelsesløs. Trist og så uendelig lei meg. Dette føles så utrolig urettferdig og meningsløst :(

De vakre babyene mine <3 nå er dere i Himmelen, lillingene mine. Sov godt, skatter <3

Så utrolig trist :(

Nei, så utrolig trist :(
Klem

Masse lykke til videre! Du er tøff som orker å dele dette med oss alt nå! Ta vare på hverandre. Himmelen har fått to fine engler...

Masse lykke til videre! Du er tøff som orker å dele dette med oss alt nå! Ta vare på hverandre. Himmelen har fått to fine engler...

Takk. Det er sånn jeg bearbeider. Jeg må snakke, fortelle. Masse.

Uff, så vondt å høre!!!! :( Ta vare på hverandre, og sørg det som må sørges!

Så utrolig vondt:( Kan ikke forestille meg hvor tomt det må føles:( Stor trøsteklem

Så forferdelig! :(
Pass på hverandre, i den vanskelige tiden! Tenker masse på dere ❤️

God klem til deg! Få ord kan trøste når sånt skjer <3

Ånei! Det var forferdelig trist å høre:( Føler med dere, og sender en god klem i deres retning.

Utrolig trist å lese!! Ønsker dere alt for fremover:) Og håper alt går veien fort igjen!!

Back
Topp