Takk for meg

Nelly84

Glad i forumet
Og lykke til videre Jeg er 8+1 og ultralyd i dag viste bare fostersekk og plommesekk. Siden plommesekken var hel og fin (som han sa), så kunne ikke legen konkludere med abort. Men det vi så tilsa at jeg er 5 uker påvei. Ultralyd for to uker siden tilsa også 5 uker påvei, og med sønnen vår så vi et helt annet bilde på ultralyd i uke 9. Så her er det bare å være realistisk.

Nå skal vi feire vår første jul med barn i hus, vi skal gifte oss i februar og vi planlegger en herlig sommerferie i 2015. Vi tar en pause fra babymaking og bare fokuserer på oss 3.
Vi fikk tross alt et barn i januar, abort er en påkjenning, så nå fokuserer vi på det vi har - her og nå ❤️

Masse, masse lykke til! Dere har en magisk, fantastisk og herlig reise fremfor dere. Gled dere til dere får nurket på brystet for første gang. Beste følelsen i hele verden ❤️

Så bra at dere sammen gjør det som er best for dere nå. Ta vare på hverandre. Lykke til videre. :-)

Fryktelig synd å høre! Ha en flott jul med nurket og nyt tiden fremover. Den er også fantastisk!!!

Å nei så trist. Kan jeg spørre deg om du merket det selv på kroppen? Mistet du symptomene?

Så trist å høre, men samtidig veldig imponerende at du greier å se sånn på denne situasjonen. Julen er en fantastisk tid, og du er heldig som har et lite gull å dele den med :-) Håper den lille spiren bestemmer seg for å bli neste gang dere ønsker å prøve. Lykke til i fremtiden :-)

Så trist.. God jul til deg og dine <3

Å nei så trist. Kan jeg spørre deg om du merket det selv på kroppen? Mistet du symptomene?

Egentlig ikke, men merket at symptomene var mye svakere enn min forrige graviditet. Det var liksom "feil" for meg. Plommesekken har jo vokst frem til tross for manglende foster, og hcg steget - så tydeligvis har ikke kroppen min skjønt greia. Legen letet masse og prøvde å lytte etter hjertelyd, men det var tomt. Og jeg tror ikke det mirakuløst dukker opp en baby neste uke heller. Men jeg har sørget ferdig og har det helt fint, vi får de barna vi vil ha tilslutt :)

Så utrolig bra! Du er en sterk og tøff jente. Tviler på at jeg selv hadde taklet det like bra. Masse lykke til videre :)

trist å høre. Håper spien sitter på ny snart! Her tror også kroppen at den er gravid..uten foster. Tja...ikke alltid at livet går som planlagt. Sender deg en varm klem

Back
Topp