Takk for meg

Nei så trist :( Sender deg mange gode klemmer. Håper du får god hjelp videre

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huff.. jeg vil sende deg en stor klem !! Så urettferdig at det har skjedd 4 ganger på et år.. Håper du får god hjelp på sykehuset og at neste spire sitter i 9 mnd!!

Var på UL idag. Forrige ul var jeg 9+2. Hjertet sluttet å slå rett etter dette. Er 11+4 idag så har gått i 3 uker uten å vite noe. Så dette blir det fjerde mislykkede svangerskapet på under ett år. Nå er det på tide med utredning tror jeg. Til tross for at vi har to friske barn fra før. Sykehuset på fredag. Hadde håpet jeg slapp utskraping flere ganger etter forrige gang :(Men sånn ble det altså ikke.

Huff.. Utrolig trist å høre :( Ønsker deg alt godt framover og håper dere lykkes neste gang ♡

Veldig leit å høre:(
Håper de kan hjelpe deg slik dere kan få et barn til.
Mange klemmer til deg og din mann

Takk for det. Kjipt at det skal være så vanskelig å få sistemann.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ånei kor trist:( Har ikke ord æ, men håpe no at neste gang sitt spiren og kommer ut til termin! God klem❤️

Kjempetrist! Føler med deg, har selv hatt 2 SA før denne graviditeten. Ta vare på deg selv <3

Sent from my iPad using BV Forum

Så trist - stor klem og varme tanker :(

Å nei, så trist kjære deg:-( Håper dere får god utredning som kan gi noen svar og riktig behandling. God klem til deg

Var på UL idag. Forrige ul var jeg 9+2. Hjertet sluttet å slå rett etter dette. Er 11+4 idag så har gått i 3 uker uten å vite noe. Så dette blir det fjerde mislykkede svangerskapet på under ett år. Nå er det på tide med utredning tror jeg. Til tross for at vi har to friske barn fra før. Sykehuset på fredag. Hadde håpet jeg slapp utskraping flere ganger etter forrige gang :( Men sånn ble det altså ikke.

Sent from my iPhone using BV Forum

:-( off det er så leit å lese slik... Lykke til videre, synes du fortjener en frisk spire nå

15 Mars 2015

Uff.. sender deg en god klem! :(
Ønsker deg masse lykke til videre!

Back
Topp