Takk for meg

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Var på UL idag. Forrige ul var jeg 9+2. Hjertet sluttet å slå rett etter dette. Er 11+4 idag så har gått i 3 uker uten å vite noe. Så dette blir det fjerde mislykkede svangerskapet på under ett år. Nå er det på tide med utredning tror jeg. Til tross for at vi har to friske barn fra før. Sykehuset på fredag. Hadde håpet jeg slapp utskraping flere ganger etter forrige gang :( Men sånn ble det altså ikke.

Sent from my iPhone using BV Forum

Off, så trist :( har du hatt noen tegn på at noe var galt, eller kom det som lyn fra klar himmel? Sender en klem <3

Så trist :( Må være vondt å få en slik beskjed. Håper du får den hjelpen du trenger til neste pp.

Uff, så utrolig trist :( stor klem til deg

Uff så forferdelig!!! Regner med du er ganske psykisk nedbrutt akkurat nå... Håper du har noen som kan støtte deg!!'

Nei, det var egentlig ingenting som ga tegn på det. Er bare jeg som er utrolig usikker etter de andre gangene og følte det var så lenge til neste UL 2 sept. Glad jeg gikk privat slik at jeg slapp å gå enda lengre uten å vite noe.

Nei, det var egentlig ingenting som ga tegn på det. Er bare jeg som er utrolig usikker etter de andre gangene og følte det var så lenge til neste UL 2 sept. Glad jeg gikk privat slik at jeg slapp å gå enda lengre uten å vite noe.

Er så skummelt dette - vil derfor bestille enda en ny om 2-3 uker (var mandag) 3D neste gang. Ikke vente heelt til oul

♡Overgangen feb/mars♡

Ja, det er egentlig det :/ har hele tiden sagt at det eneste som manglet på listen min nå var en MA. Har 2 SA og 1 BO siden ifjor oktober.

Var på UL idag. Forrige ul var jeg 9+2. Hjertet sluttet å slå rett etter dette. Er 11+4 idag så har gått i 3 uker uten å vite noe. Så dette blir det fjerde mislykkede svangerskapet på under ett år. Nå er det på tide med utredning tror jeg. Til tross for at vi har to friske barn fra før. Sykehuset på fredag. Hadde håpet jeg slapp utskraping flere ganger etter forrige gang :( Men sånn ble det altså ikke.

Å nei! Så utrolig trist :( Håper virkelig du får god utredning og all den hjelpen og oppfølgingen du trenger nå. Masse lykke til med videre prøving. Håper du har det greit under omstendighetene.

Off så fæltmange tanker og klemmer til deg og dine! ❤

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei å nei :-( Dette var trist! Håper du får mye støtte og god hjelp videre nå.

Ord blir fattige..

J fant et dikt j likte som var litt godt å lese oppi d vonde, håper d gjør noe for deg og.

"Noen barn kommer alene
Noen barn er veldig sene

Noen kommer fra en annen mor
Noen kommer før man tror

Og selv om noen barn må snu
Er mamma og pappa valgt med omhu."

Lykke til videre!!

Ånei :( :( :( Jeg hadde håpet de siste hadde forlatt oss allerede :( Uff, har ikke ord! Det må være helt forferdelig! Jeg håper i det mindste at sykehuset kan si noe om hvorfor det går galt, så du slipper å gjennta dette! Jeg sender deg en klem og håper du kommer gjennom dette på "beste" måte :3some

Åååå nei!!:-( sender deg mange varme klemmer <3

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Uff så trist :( Håper du får støtte og god oppfølging nå. God klem til deg

30 uker uten resultat. Blir litt oppgitt av det ja :/ får håpe det hjelper med medisiner eller noe neste gang

Uff så trist :( Håper det ordner seg i neste forsøk, masse lykke til :)

~ Lille Fidus plageånd 22.03.15 :D ~

Back
Topp