Takk for meg!

Fab4

Elsker forumet
VIP
Det gikk ikke veien dette, og jeg var tydeligvis den 1% som mister etter å ha tatt morkakeprøve.

Føltes som siste sjangsen min til å bli mor, siden jeg blir 40 neste år.
I dag føler jeg ikke for å prøve igjen, dette ble rett og slett alt for tøft for meg.

Lykke til alle sammen, siden jeg tok den 1%, så satser jeg på at jeg er sistemann ut herfra også.

Å nei, så vondt å høre :/ har håpet så veldig det skulle gå din vei.

Håper du får god oppfølging nå, for jeg syns du har hatt det unødvendig tøft de siste ukene.

Ta vare på deg selv, og lykke til videre! Stor klem ♡♡♡

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg har allerede skrevet til deg, men jeg sender deg mange tanker og klemmer igjen <3 Ta den tida dere trenger <3

Å nei! Det var leit!
Lykke til videre og klem på veien.

1. Mann skal bli storebror

Uff, så trist å høre! men jeg håper ikke dere gir opp, håper virkelig dere får til et lite nurk snart <3
Ønsker dere masse lykke til, og krysser fingrene for at du blir gravid igjen snart <3
Klem

Så trist og høre :( .. Masse lykke til videre, uansett hva dere finner ut av!

❤️25.1.15❤️

Jeg har faktisk ikke ord❤️

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Å huff så trist :(
Dette skulle jo ikke skje..
Lykke til i framtiden!!

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Nei, håpte virkelig at det skulle gå bra med deg :-/ :-)
Håper, om dere vil prøve igjen, at det vil gå hele veien neste gang :-)
Du er fremdeles ikke for gammel, jeg fyller 40 iløpet av svangerskapet så det er fortsatt mulig.
Bare husk at om dere vurderer å få medisinsk hjelp må dere kontakte deres fastleger asap for å unngå å komme over alders fristen.
(Vil abselutt annbefale helse Fonna, ett stykke å reise men de har utrolig gode resultater)

Uff, dette var trist å høre!:( Stor klem til deg <3

Termin 4. januar :)

Så utrolig trist!! Ikke gi opp enda! ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette var trist å lese :( Ikke dette jeg ville lese :( Håpet virkelig at det gikk bra

Håper dere vil prøve igjen ved senere anledning. Du er langt i fra gammel til å få ønsket ditt oppfylt :)

Mange gode klemmer

Dette har vært en kjempepåkjenning for nervene. Tøffere enn jeg noengang kunne forestilt meg.
Tror ikke jeg har nerver til å prøve igjen.

Nå venter jeg på at tablettene skal virke, slik at det døde fosteret forlater kroppen min.

:( Kjære deg <3 Har tenkt så masse på deg, og vet ikke hva jeg skal si :( <3 Dette er helt forferdelig.. Kan ikke forestille meg hvordan du har hatt det. Mange klemmer og lykkeønskninger din veg <3

Så utrolig trist og urettferdig :( masse tanker til dere begge! :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp