Takk for meg

Ånei ånei... Nå ble jeg trist på dine vegne lykkeliten:( Så synd at det skjedde..

Ønsker deg masse lykke til videre:)
 
Huff, så utrolig leit kjære deg :-( ønsker deg all lykke til videre - vi kommer til å savne deg!!
 
Nei å nei, så utrolig trist å høre at det ikke gikk bra for dere:( Krysser alt for at det sitter en ny liten spire om ikke lenge, Og at du slipper å bli så dårlig igjen som du har vært. Ta vare på deg selv. klem
 
Herregud :( sender en god klem!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Dette var forferdelig trist å høre :( Sender dere masse varme tanker ! Ta godt vare på hverandre og masse lykke til videre!
 
Å nei så trist og urettferdig :'( masse varme tanker til deg/dere <3 lykke til videre!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Dette er uvirkelig å lese Lykkeliten.. Vi som har kjempet oss gjennom hypermesis i uke etter uke, å så skulle det ende slik for deg,.. Det er ikke rettferdig, nei :( Ta vare på hverandre!!! Sender deg gode tanker for at du snart får et lite knøtt i magen som holder seg der så lenge den skal <3
 
HUff, det var forferdelig å lese. Måtte sjekke tre ganger for å se at jeg leste riktig. Det har vært utrolig hyggelig å ha deg her. Sender deg mange klemmer, selv om det ikke hjelper. Håper virkelig du og mannen tar godt vare på hverandre nå. Det skal ordne seg tilslutt!!!
 
Ånei kjære deg<3 utrolig trist å lese! Håper virkelig at det snart går i orden for deg, for det fortjener du virkelig <3 tenker masse på deg !! <3
 
Så forferdelig kjipt og urettferdig :( Kommer til å savne deg veldig her inne. Håper du finner veien til et nytt terminforum fort. Stor klem, tenker på dere.
 
Back
Topp