Takk for meg

:( nei... Lykkeliten jeg har ikke ord... Dette er helt forjævlig... Feller noen tårer her, tenker på hvor urettferdig det er.. Jeg håper du raskt blir gravid, når du og kroppen din blir klar for det igjen... Kommer til å savne deg her inne... Stor klem til deg lykkeliten <3
 
Åneeei :( Dette var kjempetrist å lese!! :(
Håper neste spire sitter fort og at den klamrer seg godt fast :love2
Ta godt vare på deg selv! Stor og god klem :love7
 
Tusen takk jenter!

Jeg håper også neste spire sitter raskt. Vil prøve igjen med en gang egentlig, dersom vi slipper utskrapning. Må jo håpe.
 
Dette var en utrolig trist og uventet nyhet :-(

Ta godt vare på deg selv og lykke til videre :)
 
Nei, så grusomt. Lykke til videre. Sender deg en stor klem!!!
 
Nei nei nei Lykkeliten :( Så utrolig trist å lese hva du skriver! Det var jo ikke sånn det skulle gå! Livet kan jammen være grusomt urettferdig. Jeg har ikke ord. Tårene triller her nå for deg :(
Jeg kommer til å savne deg masse her inne, du med dine kloke ord og vittige formuleringer. Jeg ønsker deg alt godt og masse masse lykke til videre! Kjenner jeg deg rett så håper og tror jeg at neste spire sitter raskt, og at du da vil få god oppfølging for å følge med på at den lille utvikler seg som den skal. Stor stor klem til deg Lykkeliten
 
Dette er så ufattelig trist og en MA er sånn et uendelig stort sjokk. Blir så lei meg for at noen må oppleve dette. Huff.

Stor klem til deg!
 
Nei nei nei Lykkeliten :( Så utrolig trist å lese hva du skriver! Det var jo ikke sånn det skulle gå! Livet kan jammen være grusomt urettferdig. Jeg har ikke ord. Tårene triller her nå for deg :(
Jeg kommer til å savne deg masse her inne, du med dine kloke ord og vittige formuleringer. Jeg ønsker deg alt godt og masse masse lykke til videre! Kjenner jeg deg rett så håper og tror jeg at neste spire sitter raskt, og at du da vil få god oppfølging for å følge med på at den lille utvikler seg som den skal. Stor stor klem til deg Lykkeliten

Tusen takk *prikkeline*. Det pleier jo å gå raskt med befruktning hos meg, så jeg også håper det. Og nå får jeg fortsette med Crinone etter neste EL. Og ekstra oppfølging. Så vi må bare prøve på nytt. Kunne få utredning også, men jeg vil prøve videre så om vi rekker å bli gravide med en gang får vi heller vente med utredning hvis det går galt en gang til (håper ikke det).
 
Tusen takk alle sammen! Dere er veldig mange flotte jenter her inne, og jeg ønsker dere virkelig lykke til videre!
Dette føles veldig urettferdig akkurat nå, og er fryktelig vondt i dag, men det pleier jo heldigvis å gå bra igjen etter hvert, det føles bare litt langt frem i tid. :( Jeg håper jeg er den siste som forlater august nå og at jeg selv får ny spire snart.
 
Masse, masse, masse lykke til videre! Håper du får en ny spire snart :) og at du slipper å være så dårlig som du har vært dette svangerskapet. DU er ei fantastisk dame :) veldig trist at du ikke skal være her sammen med oss lengre! ❤️❤️
 
Så trist!
Sender deg mange klemmer, og ønsker deg lykke til videre!
 
Huff så ufattelig trist :'-( ta vare på deg selv og lykke til videre og håper på å få se deg i et nytt forum snart :)
 
Back
Topp