Takk for meg <3

Dette var ufattelig trist å lese. Ta godt vare på hverandre. Ord blir fattige i en tid som dette. Dypeste medfølelser til dere :Heartred

Har ikke ord [emoji174] Kondolerer så masse. Tenker på dere, og skal tenne et lys for Emrik i kveld [emoji170]

Off, så ufattelig trist å lese! Kondolerer så mye[emoji173][emoji24] Ta godt vare på hverandre [emoji173]

Det finnes ingen ord som passer i slike stunder, men prøv å ta godt vare å værandre :Heartred

Kondolere.. så meningsløst og trist... vært der selv..mistet 2 gutter.. sorgen er bunnløs..
En stor styrkeklemmer til dere foreldre. Ord blir fattige . Ta vare på hverandre i denne tunge tiden.
Stor klem fra en annen englemamma

Så ufatterlig tragisk og menigløst, slikt skal bare ikke skje! Sitter her å gråter av å lese det du skriver og sender deg mange klemmer[emoji173]️

Ta godt vare på hverandre[emoji173]️

Hjertet mitt blør og tårene triller, for dere og for vesle Emrik [emoji17][emoji173]️ Ta vare på hverandre [emoji173]️

Så ufattelig trist, urettferdig og meningsløst!
Sender deg mange gode klemmer :Heartblue

Ingen ord kan vel beskrive eller trøste i en slik situasjon. Så trist og så urettferdig! Håper du og pappen blir godt tatt vare på av de rundt dere. [emoji173]️

[emoji173][emoji173][emoji173]

Ord blir virkelig fattige, dette var fryktelig trist [emoji173]️ ta vare på hverandre i den tunge tiden, og ta dere tid til å sørge [emoji173]️ tenner et lys for lille gutten deres. Gode klemmer fra en annen englemamma

[emoji173]️[emoji173]️ så forferdelig[emoji24] kondolerer med lille Emrik. Så urettferdig og trist. Tenker på dere og sender noen klemmer [emoji178][emoji178]

Så forferdelig vondt og meningsløst. Det finnes ikke ord, nei. Jeg tenner et lys for Emrik her også :Heartred

Back
Topp