Takk for meg <3

Alma2018

Flørter med forumet
Himmelbarn
Det er i bunnløs, ekstrem sorg jeg og pappaen sitter her på Ullevål sykehus.

Reiste på lokalsykehuset 23.00 onsdag 7/2 med blødning. Friskt blod, i noe store mengder. Plutselig oppstått, ingen grunn. Fikk beskjed om at alt var bra, og at de ikke fant noe galt. Ble lagt inn til observasjon, pappaen ble sendt hjem.
01.00 begynte jeg å få smerter. Fikk da en ny kontroll hvor alt så fint ut. Ble snakk om overflytting da lokalsykehuset ikke har kompetanse på så små barn (25+5).
Fikk beskjed om å legge meg igjen da alt var ok. Hadde fortsatt smerter rundt 02.30. Fikk ny kontroll. Spurte om å få se hjertet slå, og det fikk jeg. Alt var greit sa fødselslegen. Ble sendt i ambulanse til Ullevål.
Fremme på Ullevål ca 05.00 kunne de ikke finne aktivitet hos babyen min, noe som ble bekreftet av to leger. Legen forteller meg også at før avreise rapporterte legen på lokalsykehuset mindre bevegelser fra babyen på siste kontroll. Dette fikk jeg ingen beskjed om. Jeg var ikke redd, og visste ikke at jeg burde være det siden alt var så bra.

Lille Emrik ble født 14.26 torsdag 08.02.18.

Jeg sitter her med bitterhet og sinne over at jeg ikke ble sendt til Ullevål tidligere. Min sønn var stor og godt utviklet for alderen, og kunne ha fått en fair sjanse på livet dersom de hadde fått ham ut i tide.

Pass på dere selv, damer <3 Det er lov å bli redd og lov å kreve det man ikke får. Jeg gjorde ikke det, og har fått en ufattelig dyrkjøpt lærepenge til neste gang, når Emrik skal få en lillesøster eller lillebror.
 
[emoji170]
 
Har ikke noen ord som kan gjøre det bedre men sender deg de varmeste tanker og så håper jeg du vet at det er mange her inne på forumet som tenker på deg i denne frykteligste tiden[emoji173]️
 
Så ufattelig meningsløst og trist. Ta godt vare på hverandre i denne tunge tiden. Sender deg en god klem [emoji173]
 
Tusenvis av varme tanker herfra. Sånn skal bare ikke skje!

Jeg tenner et lys for gutten din i dag.

Håper du og pappaen finner den styrken dere trenger for å komme dere gjennom dette og begynne på veien videre. Du har all min medfølelse. :Heartblue
 
Føler så med deg [emoji173]️ kondolerer med lille Emrik. Kan anbefale deg å ta turen inn på Vi som har mistet etter uke 12, der er vi mange som dessverre kan dele erfaringer-og heldigvis trøst [emoji173]️ så fryktelig at du måtte oppleve dette. Vet så altfor godt hvor vondt det er.
 
Varme tanker fra meg. Så urettferdig. Ta vare på hverandre [emoji813]️
 

Så ufattelig trist... og urettferdig.
Klemmer herfra❤
 
Så ufattelig trist :( Dette var utrolig tøft å lese :( Det er så meningsløst at noen skal måtte oppleve dette.
Masse, masse varme tanker til dere.
 
Utrolig trist å høre :( Mange varme tanker sendes til dere begge, ta godt vare på hverandre:Heartred
 
Utrolig trist å lese [emoji22] Sender dere mange varme klemmer [emoji173]️
 
Så ufattelig trist, jeg har ikke ord [emoji22]
Varme tanker, og en stor klem [emoji170]
 
Så forferdelig trist! Kondolerer så mye! Fullstendig meningsløst! Ta vare på hverandre! [emoji174]
 
Back
Topp