Takk for meg <3

Tusen takk alle sammen for fine ord <3 Setter pris på det! :) Snart 3 timer siden pillen og de smertestillende må tydeligvis virke, for nå har jeg ikke en gang svake mensmurringer en gang lenger :-o Og blodet har bare vært rennende, ingen koagler enda. Men det kommer vel snart. Så til dere som sa jeg bare kunne spørre dere med erfaring, tok det tid også hos dere?
Hos meg tok det ca. 8 timer før noe skjedde, men det kom ikke ut så endte med utskrapning tre uker senere. Aner ikke hva blodet som kom ut var, for jeg blødde MYE i over to uker.

Hos meg tok det ca. 8 timer før noe skjedde, men det kom ikke ut så endte med utskrapning tre uker senere. Aner ikke hva blodet som kom ut var, for jeg blødde MYE i over to uker.

Det hørtes ikke godt ut :( Håper det skjer noe snart da!

Så trist :( god klem!

Huff, for en trist beskjed :(
Da jeg tok cytotec, kom det i gang i løpet av noen timer. Jeg blødde en del noen, inkludert noen store koagler, men etter det var det som en mild mens.
Håoer det går raskt og greit for deg, og at du blir gravid fort igjen når du er klar for det <3

Huff, for en trist beskjed :(
Da jeg tok cytotec, kom det i gang i løpet av noen timer. Jeg blødde en del noen, inkludert noen store koagler, men etter det var det som en mild mens.
Håoer det går raskt og greit for deg, og at du blir gravid fort igjen når du er klar for det <3

Takk for det <3 Takk for svar, da håper jeg det kommer i gang snart, vil få det ut og bli ferdig.

Det var visst veldig sjelden at det skjedde :) Men jeg hadde bedt om en ny ultralyd en uke etter at det hele er over bare for å forsikre deg om at alt er ute.

Oki.. :-) Ja kan være jeg må vurdere det, men se det ann foreløpig, kan jo plutselig få tømt seg ordentlig.

Ja, vil tro du føler det på deg om alt ikke skulle være i orden. Sa de noe om størrelsen på det som var der?

Gjør nok det! Nei, men det var dumt jeg ikke spurte om..Kunne se en liten bønne hvertfall.

Uffa meg :( Så utrolig leit vennen ... Sender deg gode tanker og en klem <3

Usj, nei så trist :( Håper det går den rette veien neste gang <3

uff. dette var veldig trist. Håper spira sitter fort igjen, Sender deg en klem <3

Forferdelig trist :( Hadde du vært på ul før dette?

Ønsker deg masse lykke til videre, både med sorgprosessen og ny prøving når du er klar for det. Stor klem fra en fremmed :)

Forferdelig trist :( Hadde du vært på ul før dette?

Ønsker deg masse lykke til videre, både med sorgprosessen og ny prøving når du er klar for det. Stor klem fra en fremmed :)

Tusen takk <3 Nei hadde tenkt å vente til ordinær ul. Men jeg tok den siste bt jeg hadde igjen tirsdags ettermiddag kun for moro skyld. Den viste fortsatt mye sterkere strek enn kontrollstreken.

Tusen takk <3 Nei hadde tenkt å vente til ordinær ul. Men jeg tok den siste bt jeg hadde igjen tirsdags ettermiddag kun for moro skyld. Den viste fortsatt mye sterkere strek enn kontrollstreken.

Tror nok det kan være både litt falsk trygghet og litt falsk utrygghet i de testene. Men ikke lett å unngå å bli testegal.

Igjen, tusen takk for all støtte og fine ord alle sammen! <3

Back
Topp