Takk for meg <3

Drømmespire

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberlykke 2016
Da er jeg i ferd med å melde meg helt ut herifra! Også juni som passet så fint for meg..Pga. blødninger ble jeg sjekket på ul i dag. Ingen liv :-( Ikke alt har kommet ut så jeg tok en tablett inn i underlivet, så nå venter jeg på blodklumper og smerter her. 8 + 3 på veg skulle jeg altså vært i dag. Så takk for meg, og lykke til dere andre <3

Da er jeg i ferd med å melde meg helt ut herifra! Også juni som passet så fint for meg..Pga. blødninger ble jeg sjekket på ul i dag. Ingen liv :-( Ikke alt har kommet ut så jeg tok en tablett inn i underlivet, så nå venter jeg på blodklumper og smerter her. 8 + 3 på veg skulle jeg altså vært i dag. Så takk for meg, og lykke til dere andre <3
Jeg har vært gjennom de pillene, hvis du lurer på noe etterhvert så er det bare å sende en pm :) Eller spørre her selvsagt!

Så kjedelig :(
Har også vært igjennom det samme, en forferdelig opplevelse :(

Håper at du har mange rundt deg som støtter deg.
Sender deg mange gode klemmer ♡♡♡

Har hatt to runder med Cytotec og utskrapning siste året og du må sef bare spørre meg også om det er noe. :)
Ta vare på hverandre. Håper spiren snart sitter igjen. Masse lykke til videre <3

Så innmari trist. Håper kroppen jobber seg gjennom dette og at dere snart får en superspire! Klem til deg

Huff :( dette var veldig trist å høre :( sender deg en kjempe god og varm klem <3

Huff, så utrolig trist. :( sender en god klem og lykke ønskninger om at en ny spire sitter snart. <3

:( veldig trist! :(

Så trist å høre! Håper det ikke blir for vondt også håper jeg selvsagt at du snart får en spire igjen!

Tusen takk alle sammen for fine ord <3 Setter pris på det! :) Snart 3 timer siden pillen og de smertestillende må tydeligvis virke, for nå har jeg ikke en gang svake mensmurringer en gang lenger :-o Og blodet har bare vært rennende, ingen koagler enda. Men det kommer vel snart. Så til dere som sa jeg bare kunne spørre dere med erfaring, tok det tid også hos dere?

Back
Topp