Takk for hyggelig treff

almara

Forumet er livet
VIP
Kjempehyggelig aa moete dere alle sammen i dag.
Naa er det bare aa pakke til vi skal til Island i morgen[:)]. Derfor gikk jeg litt plutselig, har ikke begynt enda nemlig...
Haaper dere koste dere videre i sola!

Tusen takk alle sammen! Kjempe hyggelig å møte gamle og nye[:D][:D][:D] Neste gang setter vi oss ut tidligere!!![:D][:D][:D] Skal legge ut bilde av barnevognmafiaen på tur hehe[:D]

Håper alle koste seg og at vi snart tar oss et nytt treff!!![:D][:D][:D]

Hei! [:D] da er vi hjemme igjen, takk for en kjempe koselig dag, kunnne vært med dere mye lengre. Kjempe Koselig å endelig møte dere[:)] Mange nydelige november barn og novembermammaer[:D] Håper vi sees igjen snart[:)]

Har tatt noen bilder, er det noen som ikke vil ha bilde av seg ut så si i fra. Legger ut noen senere[:D]

Ja, var kjempekos! Gleder oss allerede til neste gang. [:D]

takker for et herlig treff jeg også med nye og gamle :)

vi var rett og slett barnevognmafian idag..haha..[:D]
tror folk så litt på oss der vi gikk på akerbrygge og mot festningen [:D] morro.

Var d 11-12 stk vi var?![8|]

Hørtes kjekt ut[:D]

Tuuuuuuuuuuuuusen takk for hyggelig treff ja!!Synd det ble så knapt med tid for meg, men jeg ville komme en tur likevel for å hilse på for har gleda meg sånn. Dere var jo akkurat som jeg trodde, rart å se! Kanskje har noen stoooooooooooooor hage vi kan være i neste gang hehe. Kan jo ikke gi oss nå[;)] Tenkte på det etterpå, jeg fikk jo ikke spurt mange hva dere egentlig het! Men samme det, det var så artig å se dere. Håper noen tok bilder ja, det gjorde ikke jeg...dumme dumme..

ORIGINAL: Leatroll

Tuuuuuuuuuuuuusen takk for hyggelig treff ja!!Synd det ble så knapt med tid for meg, men jeg ville komme en tur likevel for å hilse på for har gleda meg sånn. Dere var jo akkurat som jeg trodde, rart å se! Kanskje har noen stoooooooooooooor hage vi kan være i neste gang hehe. Kan jo ikke gi oss nå[;)] Tenkte på det etterpå, jeg fikk jo ikke spurt mange hva dere egentlig het! Men samme det, det var så artig å se dere. Håper noen tok bilder ja, det gjorde ikke jeg...dumme dumme..

Mange som var akkuratt som jeg hadde trodd, rart å se folk i virkeligheten. Har jo blitt godt kjent med mange inne her å så se hvordan de er i real life er morro.

Jeg har hage vi kan være i jeg, stor plass inne å[:)]

Vi gikk videre til Akershus festning, babyene fikk kose seg på et teppe der... så neste gang skal vi ha piknikk ute[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ammetåka

Teodor og jeg hadde det kjempekoselig!
Han ble sliten av turen da, sov på fanget mitt halve togturen hjem [:D]
Neste gang må vi være med lenger! HØrtes koselig ut å være ute også!!

Opplagt sjarmtroll ja, det er en bra beskrivelse! Men selv de mest opplagte kan bli troette!! [:)]

Ja takk for hyggelig treff.. Gleder meg til neste gang[:)]

ORIGINAL: almara

Opplagt sjarmtroll ja, det er en bra beskrivelse! Men selv de mest opplagte kan bli troette!! [:)]

Nå er han helt propell da, så blir spennende å se når han har tenkt til å ta kvelden [:D]

Mye aa fordoeye, sikkert[:)]. Alma sovnet paa slaget aatte, veldig fornoyd med det. Maatte ikke gaa inn en ekstra gang en gang, haaper bare det fortsetter resten av natta.

Nå er han helt propell da, så blir spennende å se når han har tenkt til å ta kvelden [:D]

Mye aa fordoeye, sikkert[:)]. Alma sovnet paa slaget aatte, veldig fornoyd med det. Maatte ikke gaa inn en ekstra gang en gang, haaper bare det fortsetter resten av natta.

samme her[:D]

ORIGINAL: stolt mamma 2008

høres ut som dere har kost dere masse[:D] får håpe vi også kan være med neste gang[:)]

Sign

Netse gang det skal være treff så skal ikke jeg i bryllup asså... hehe...

Da vil jeg være med [:)]

Back
Topp