Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lone_mor
gleder meg til bilder [:D][:D]
ORIGINAL: Leatroll
Tuuuuuuuuuuuuusen takk for hyggelig treff ja!!Synd det ble så knapt med tid for meg, men jeg ville komme en tur likevel for å hilse på for har gleda meg sånn. Dere var jo akkurat som jeg trodde, rart å se! Kanskje har noen stoooooooooooooor hage vi kan være i neste gang hehe. Kan jo ikke gi oss nå[;)] Tenkte på det etterpå, jeg fikk jo ikke spurt mange hva dere egentlig het! Men samme det, det var så artig å se dere. Håper noen tok bilder ja, det gjorde ikke jeg...dumme dumme..
ORIGINAL: Ammetåka
Teodor og jeg hadde det kjempekoselig!
Han ble sliten av turen da, sov på fanget mitt halve togturen hjem [:D]
Neste gang må vi være med lenger! HØrtes koselig ut å være ute også!!
ORIGINAL: almara
Opplagt sjarmtroll ja, det er en bra beskrivelse! Men selv de mest opplagte kan bli troette!! [:)]
Nå er han helt propell da, så blir spennende å se når han har tenkt til å ta kvelden [:D]
Opplagt sjarmtroll ja, det er en bra beskrivelse! Men selv de mest opplagte kan bli troette!! [:)]
Nå er han helt propell da, så blir spennende å se når han har tenkt til å ta kvelden [:D]
Mye aa fordoeye, sikkert[:)]. Alma sovnet paa slaget aatte, veldig fornoyd med det. Maatte ikke gaa inn en ekstra gang en gang, haaper bare det fortsetter resten av natta.
ORIGINAL: stolt mamma 2008
høres ut som dere har kost dere masse[:D] får håpe vi også kan være med neste gang[:)]