Takk for følget og lykke til videre til dere andre! <3

Dette var trist å lese :( Ingen ord er gode nok i en sånn situasjon! Ta vare på hverandre! Gode klemmer <3
 
❤️
 
Utrolig trist å lese shoegrl :( Du vil bli savnet her inne. Du virker som en utrolig livlig og positiv dame, hold fast ved det :) Dette er så ufattelig urettferdig ❤ Det er ikke din feil, dette er den værste tiden i et svangerskap - og du kommer til å klare det igjen. Ikke mist håpet ❤ klem
 
Skjønne søte deg! :Heartbigred Vet ikke hva jeg skal si.. dette skulle ikke skje! Det var ingenting i hele verden du kunne gjort annerledes vennen! masse lykke til videre, det kommer til å gå deres vei tilslutt :) mange goe klemmer!
 
I alle dager :( Dette var ikke sånn det skulle gå...! Utrolig trist....men jeg må innrømme at det er jeg syntes er mest trist er tankene du sitter igjen med, at du bebreider deg selv (!!), at du ikke er egnet til å bli mamma?!! Kjære deg, sånn får du ikke lov til å tenke! Dette er så langt i fra din feil som det er overhode mulig! Jeg kan bare snakke for meg selv, men trolig er det flere som har ønsket seg at denne formen skal bli bedre og lurt på om denne graviditeten i det hele tatt har vært lurt, og jeg har selv tenkt tanken om at...hva om dette bare blir borte, så slipper man å ta stilling til det... Det er beintøft dette her!

Det er ikke noe vits å prøve å finne en mening med dette her, for det er det ikke. Dette er bare dritt!! Men jeg håper dere klarer å finne trøst i hverandre og gir hverandre rom for å føle det man føler. Vær rause med hverandre. Og hva enn dere bestemmer dere for om veien videre, så håper jeg dere blir enige og støtter hverandre i valget. Ønsker dere virkelig all lykke <3
 
Så trist å høre! Du må ikke tenke at dette er din feil! Er sikker på at du kommer til å bli en kjempeflink mamma! Kvalme er grusomt og det er ikke lett tenke positivt når det står på. Håper dere bestemmer dere for å ikke gi opp. Mange gode klemme sendes din vei! Ta godt vare på hverandre.
 
Jeg vet ikke hva jeg skal si for dette var utrolig leit å høre! Som mange over her har sagt: du har ikke skyld i det som har skjedd. Jeg håper dere finner ut av den riktige veien videre for dere, og at dagene blir lettere og lettere! :Heartred
 
❤️❤️
 
Dette var trist å lese :( Uff...tror alle kan ha litt tunge tanker når symptomene står på som verst. ..det er absolutt ikke din feil det som har skjedd:Heartred
 
Tenker på dere.
 
Kjære damer!

Da er det litt over tre uker siden vi var på TUL og fikk beskjed om at hjertet til den lille hadde sluttet å slå ila. det siste døgnet i forkant. Mannen og jeg dro på tur med jobben hans, og det gjorde absolutt godt, tross at jeg fortsatt var i sjaber form, (kvalme og alt av symptomer fortsatt intakte), redd for å begynne å miste mens vi var bortreiste - men fikk drukket litt kaffe og baileys, spekeskinke og blodig biff! Mager trøst, men dog. Mandagen etter var vi ikke mindre enn 14 timer på sykehuset og 20 tabletter av diverse slag. Sparer dere for detaljene her inne, for dere skal bare ha fine, gode nyheter i gruppa fremover!

Mandagen som var skulle vi ha vært 12+0. Planlagt TUL og middag for å feire, uteble, men jeg var hos tannlegen i stedet - NULL hull! YAY! Doppler´n som ble bestilt for over en måneds tid siden kom i posten samme dag. Jaja, får se om den får gjort noe nytte ila. 2017 en gang.

Tross for hvor dårlig form jeg var tidligere, skal dere vite at dere gjorde dagene SÅ mye bedre for meg. Dere er en super gjeng, bestående av fine damer og flotte mødre! Håper dere får ei fin førjulstid og ei riktig god jul når den tid kommer. Vet flere av dere har tenkt å dele nyheten med deres kjære ila. jula - blir rørt bare av tanken, enda jeg ikke er gravid lengre!

All lykke ønskes dere ut resten av svangerskapet og fødsler som bare er en fis i havet. Nyt tiden som gravid og nyt tiden enda mer når mageboerne deres kommer til verden!

Klemmer herfra! :Heartred
 
Kjære damer!

Da er det litt over tre uker siden vi var på TUL og fikk beskjed om at hjertet til den lille hadde sluttet å slå ila. det siste døgnet i forkant. Mannen og jeg dro på tur med jobben hans, og det gjorde absolutt godt, tross at jeg fortsatt var i sjaber form, (kvalme og alt av symptomer fortsatt intakte), redd for å begynne å miste mens vi var bortreiste - men fikk drukket litt kaffe og baileys, spekeskinke og blodig biff! Mager trøst, men dog. Mandagen etter var vi ikke mindre enn 14 timer på sykehuset og 20 tabletter av diverse slag. Sparer dere for detaljene her inne, for dere skal bare ha fine, gode nyheter i gruppa fremover!

Mandagen som var skulle vi ha vært 12+0. Planlagt TUL og middag for å feire, uteble, men jeg var hos tannlegen i stedet - NULL hull! YAY! Doppler´n som ble bestilt for over en måneds tid siden kom i posten samme dag. Jaja, får se om den får gjort noe nytte ila. 2017 en gang.

Tross for hvor dårlig form jeg var tidligere, skal dere vite at dere gjorde dagene SÅ mye bedre for meg. Dere er en super gjeng, bestående av fine damer og flotte mødre! Håper dere får ei fin førjulstid og ei riktig god jul når den tid kommer. Vet flere av dere har tenkt å dele nyheten med deres kjære ila. jula - blir rørt bare av tanken, enda jeg ikke er gravid lengre!

All lykke ønskes dere ut resten av svangerskapet og fødsler som bare er en fis i havet. Nyt tiden som gravid og nyt tiden enda mer når mageboerne deres kommer til verden!

Klemmer herfra! [emoji813]red
Så koselig å høre fra deg! Selv om det ikke er godt nytt, er det like vel godt å høre at du ser fremover [emoji173] Det er vondt uansett [emoji173]

Håper julen din blir fin med dine nærmeste og at det nye året bringer bare godt med seg [emoji173] Masse lykke til!
 
Så koselig å høre fra deg! Selv om det ikke er godt nytt, er det like vel godt å høre at du ser fremover [emoji173] Det er vondt uansett [emoji173]

Håper julen din blir fin med dine nærmeste og at det nye året bringer bare godt med seg [emoji173] Masse lykke til!

Heei <3 håper dere har det bra og spiren sitter fort når dere er klar igjen:) kanskje du kan svippe innom dette forumet og gi di gode nyhetene som kommer da?:D hadde vært veldig kos :)
 
Back
Topp