Tacofredag!

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Denne uken har jeg gledet mer enn man kanskje bør til å spise taco idag! :p Føler vi har revolusjonert måten vi lager tacoen på her i huset, så det er så syyyykt godt :p

Hva pleier dere å ha til fredagsmiddag/helgemiddag?
Vi har alltid noe slags kosemat på fredag eller lørdag, og skikkelig "ordentlig" middag på søndagene :)

Taco ofte her og, eller crispy chicken som en variasjon til taco :) Ellers er lasagne og hjemmelaget pizza typisk helgemat hos oss!

Taco ofte her og, eller crispy chicken som en variasjon til taco :) Ellers er lasagne og hjemmelaget pizza typisk helgemat hos oss!
Lasagne og pizza er gjengangere her også, pluss nachos :p

Vi hadde taco igår. :P Ante ikke hva vi skulle ha og da er taco alltid redningen.

Denne uken har jeg gledet mer enn man kanskje bør til å spise taco idag! :p Føler vi har revolusjonert måten vi lager tacoen på her i huset, så det er så syyyykt godt :p

Vi har alltid noe slags kosemat på fredag eller lørdag, og skikkelig "ordentlig" middag på søndagene :)

Vi har også tacofredag :p hvilken revlusjonerende måte lager dere den på? :p :)

Ofte taco på fredagene og kjøpermat på lørdagene :P søndager går i husmannskost eller lasagne!

Taco har vi kanskje 1 gang i halvåret. Er ikke så glad i det.
Og med min fruktosemalabsorpsjon så er det mye jeg ikke kan spise, så min taco blir tam på smak.

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg idag. Har lyst på Nachos, men ble også fristet til å lage potetsalat og svinefilet :D

Vi kaller det tex-mex fredag og har alltid en av disse:
- Taco med kjøttdeig eller kylling
- Fajitaskrydret kylling i pitabrød
- Nachos
- Enchilladas

Fredag er ofte taco her og. Innimellom lager vi kylling taco, pizza eller hamburger.

Jeg lurer nå på HVA du har gjort med tacoen jeg da ;) ??

Her er det ofte taco/nachoes på fredager. Annen typisk helgemat er lasagne, mousakka, pizza i ulike varianter, pastasalat, svinebiff, vanlig biff...

Back
Topp