Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi jeg er så vrang har vi aldri Taco på en fredag. Denne uken spiste vi Taco på onsdag.Denne uken har jeg gledet mer enn man kanskje bør til å spise taco idag!Føler vi har revolusjonert måten vi lager tacoen på her i huset, så det er så syyyykt godt
Hva pleier dere å ha til fredagsmiddag/helgemiddag?
Vi har alltid noe slags kosemat på fredag eller lørdag, og skikkelig "ordentlig" middag på søndagene![]()
Det hender ofte vi også har tacoen midt i uka, hvis vi for eksempel skal bort i helgen så kan vi ikke gå glipp av tacoenFordi jeg er så vrang har vi aldri Taco på en fredag. Denne uken spiste vi Taco på onsdag.
Vi har også tacofredaghvilken revlusjonerende måte lager dere den på?
![]()
![]()
Nei det er vel ikke veldig spennende, bare utviklet litt i forhold til hvordan vi laga det før. Nå har jeg nesten alle grønnsakene+salsa i gryta, steker alt, så er det veldig lite kald mat liksom, og så får jeg "smuglet" litt grønnsaker i guttungenJeg lurer nå på HVA du har gjort med tacoen jeg da??
Her er det ofte taco/nachoes på fredager. Annen typisk helgemat er lasagne, mousakka, pizza i ulike varianter, pastasalat, svinebiff, vanlig biff...
Nei det er vel ikke veldig spennende, bare utviklet litt i forhold til hvordan vi laga det før. Nå har jeg nesten alle grønnsakene+salsa i gryta, steker alt, så er det veldig lite kald mat liksom, og så får jeg "smuglet" litt grønnsaker i guttungen![]()
Så er det så varmt og sprøtt at osten smelter, namnam*De små gledene i livet
*
Haha ja kanskje på en måte, men har alt i skjell og lefser etterpå altsåÅja.... Blir nesten som tacokake da![]()
Haha ja kanskje på en måte, men har alt i skjell og lefser etterpå altså![]()