Taco-hysteriet

ORIGINAL: Miss Claymore!

Det eneste jeg liker som smaker taco, er taco.. liker ikke tacogryteretter, tacopizza tacolasagne, whatever..

Det eneste jeg liker som smaker taco, er taco.. liker ikke tacogryteretter, tacopizza tacolasagne, whatever..

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Ser at det er nødvendig å presisere; jeg sa altså at taco smaker slik som kraftfôr lukter. Fjøset var ikke nevnt, foreløbig.

Kansje ikke du, men det er nevnt...[;)]

Ja, av deg...?

Side 1 , innlegg 5....[8D]?? Hva står det der?

Woops. My bad!

ORIGINAL: BølleBella

Men hadde vi dratt til Mexico og spurt om en taco så hadde vi nok rynka på nesa [8D] Tviler på at det er det samme der som her [:D]

Taco i Mexico er mye bedre, og verken tacokrydder eller tacoskjell i sikte [:D]

ORIGINAL: Crazy LIny

Elsker taco, hjemmelaget tacopizza, nachos, taco i pitabrød, tacosalat, tacobaguetter og enchiladas!!.. [:D]
LOVE TACO[:)]
men liker IKKE tacogryta eller den tacolasagnen[:'(]

Synes taco er kjempe godt jeg da. Likte det ikke når jeg var grivd, men nå er det godt igjenn[:)] Spesielt den taco paien man kjøper i sverige.
Noen liker det, andre ikke, skjønner ikke hvorfor man skal irritere seg over sånt[:-]

ORIGINAL: inamaria

jeg liker ikke taco-krydder.
er veldig glad i salat og lefser og slikt, men MÅ ha fajitaskrydder for å kunne spise taco. stinker jo fjøs i hele huset av taco-krydderet [8D]

Hehe, samme her, og vi har ikke flere ganger i måneden, maks 1 gang her, ikke hver måned vi har heller. [8D] Fajita spicemix med kylling (er jo strengt tatt ikke taco da), så har vi lefser og minitubs. Jeg må ha pineapple salsa-saus til ellers er hele maten bortkasta. [:-]

ORIGINAL: Herbie

Enig!

Back
Topp