Taco-hysteriet

ORIGINAL: BølleBella

ORIGINAL: *Meya*

Men hadde vi dratt til Mexico og spurt om en taco så hadde vi nok rynka på nesa [8D] Tviler på at det er det samme der som her [:D]

Blir litt som da vi dro på restaurant i London, og alle i klassen fikk nesten gråten i halsen da de så det de fikk da de bestilte kebab.

Vi var på en iransk restaurant, og fikk grillspyd med ris... Jeg elsket det jo, men de andre var ikke like imponerte. Men jeg visste det jo da, siden vi var på en iransk restaurant, men de hadde jo ikke peil.

Hehe. Er kebab egentlig bare kjøtt på et grillspyd? [8D]
Vi har nettopp spist kebab og pommes frites her. Veldig godt! [:D]

kebab er gammal søye som har hengt rundt spydet i flere dager, fysj, er det rart en blir dårlig i magen...hehe[:D]

Liker taco jeg, enkelt og greit! [:)]

Taco er kjempe godt![:D] Spiser det kanskje 1 gang i mnd.

Så på go morgen en dag for lenge siden. Wenche lagde taco torsk og den er faktisk kjempe god[:D]
Det er ett mareritt å få samboer`n til å spise fisk.. men taco torsk, det vil han ha[:D]

ORIGINAL: Miss Claymore!

Det eneste jeg liker som smaker taco, er taco.. liker ikke tacogryteretter, tacopizza tacolasagne, whatever..

Enig.. Ene restauranten i byen har til og med Taco-snadder.. (biffsnadder er jo bedre[8D])

Kan jo lage sitt eget krydder og da, bruke karbonadedeig osv. Ha i spisskummen, som er hovedkrydderet i taco, og hvitløk osv...Da blir det jo litt sunnere:-)

Det eneste jeg liker som smaker taco, er taco.. liker ikke tacogryteretter, tacopizza tacolasagne, whatever..

Liker bare Old El Paso tacokrydder og fahitaskrydder, bruker det til taco, hjemmelaget pizza, tacobaguetter osv[:)] Men alt dette andre tacogreiene liker jeg ikke!

Ser at det er nødvendig å presisere; jeg sa altså at taco smaker slik som kraftfôr lukter. Fjøset var ikke nevnt, foreløbig.

Man kan jo krydre tacoen sin selv og ikke bruke slik pose da. Hovedkrydder er spiskummen rett og slett...
De bruker neppe pose der det kommer fra orginalt gitt...

ORIGINAL: Auliana

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Ser at det er nødvendig å presisere; jeg sa altså at taco smaker slik som kraftfôr lukter. Fjøset var ikke nevnt, foreløbig.

Kansje ikke du, men det er nevnt...[;)]

Ja, av deg...?

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

nei kjøttdeig er jo litt av hvert. Vi spiser kjøttdeig fra butikken ganske ofte vi da. Til pasta, i mine hjemmelagede kjøttkaker er kjøttdeigen kjøpt på butikken. Har hendt at jeg har fått eksen til å kværne opp kjøtt for meg. Men det er jo ganske mye dyrere da[;)]
Krydder er jo generelt "parfyme" for maten.

Liker både kjøttdeig og taco

Det høres brutalt ut når du sier at eksen din har kvernet kjøtt for deg. Uansett - sant det du sier om krydder som parfyme, men det hjelper som sagt ikke når kjøttdeig er det gastronomiske svaret på svettelukt. [8D]

Jeg er veldig glad i vanlig taco, det skal jeg innrømme.

Men den tacogryteretten var ikke bra, og jeg gidder ikke smake på tacolasagne. Når det gjelder tacopizza hender det at jeg lager det da..
Tacosuppe er kun godt hvis den er laget fra bunnen av selv. Og da burde den vel strengt tatt ikke kalles taco engang.. kanskje mexikanskinspirert suppe er mer rett...

Sånn ellers kjenner jeg at jeg ikke gidder engasjere meg i saken sånn veldig :D

hvis man lager det skikkelig og bruker ordentlig krydder istedenfor sånne ferdig blandinger så er det faktisk godt, men i norge blir stort sett maten fornorsket og mister det meste som har eksistert av smak ol[:)] Men cumin er godt synes jeg da[8D]

sign!

Men hadde vi dratt til Mexico og spurt om en taco så hadde vi nok rynka på nesa [8D] Tviler på at det er det samme der som her [:D]

har sett et tv program og det.. mener å huske at ost var en ting som ikke hadde noe i taco å gjøre bla.

ORIGINAL: *Meya*

Blir litt som da vi dro på restaurant i London, og alle i klassen fikk nesten gråten i halsen da de så det de fikk da de bestilte kebab.

Vi var på en iransk restaurant, og fikk grillspyd med ris... Jeg elsket det jo, men de andre var ikke like imponerte. Men jeg visste det jo da, siden vi var på en iransk restaurant, men de hadde jo ikke peil.

Hehe. Er kebab egentlig bare kjøtt på et grillspyd? [8D]
Vi har nettopp spist kebab og pommes frites her. Veldig godt! [:D]

det er vell helt egentlig, på ekte tykrisk vis lam eller kylling på et digert spyd som snurres rundt om rundt ved et grillelement. skjærer tynne skiver av kjøttet og serverer [:)]

enig

ORIGINAL: ©Smartass

Jada, men... hva er det som er så strålende med taco?

cumin![:D] Elsker alt med cumin[:D]

Ærlig talt. Er det nødvendig å fronte dine perverse preferanser i en tråd om mat?

ORIGINAL: Auliana

Kansje ikke du, men det er nevnt...[;)]

Ja, av deg...?

nei, av meg [:D] fjøslukt [:D] samme med fajitaskrydderet til old el paso! tok feil en gang, og brukte det i stedet for santa maria[:'(] brakk meg over panna da gitt

Back
Topp