Ta med samboer på tidlig ul?

lykkeligfrøken89

Glad i forumet
Januarskatter 2015
I uke 8-9 er det vel innvendig? Kan ikke det bli litt kleint? :o

Mamma for første gang i des/jan <3

Jeg ville absolutt tatt med!
Hvis du syns invendig UL er kleint så er det nesten enda viktigere at han blir med, for dere må nesten venne dere til at det blir fokus på underlivet ditt fremover...hahaha!

Ja, det er innvendig;). Min man kunne være med om jeg ville, men jeg tenker jeg drar alene siden jeg skal sitte i gyn stol og sånn:)

Termin: 6.januar 2015❤️

Jeg hadde tatt han med. Rett og slett fordi det også er hans barn og det hadde vært "hyggelig" å få med seg ul for han og.

Min skal også være med, han var med på hver ul forrige svangerskap også.
Mannen blir plassert oppe ved hodet ditt, så han ser ikke undelivet ditt...

Termin 05.01.2015 <3

Jeg har hatt med mannen min på tidlig ul tidligere å det er ikke noe problem, de blir bare så glade for det som er på skjermen ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ville absolutt tatt med!
Hvis du syns invendig UL er kleint så er det nesten enda viktigere at han blir med, for dere må nesten venne dere til at det blir fokus på underlivet ditt fremover...hahaha!

Haha..! Sant det :) neida.. Han har vel sett det som kan ses fra før av :)

Mamma for første gang i des/jan <3

Min var med. Kommer ikke til å gjøre det neste gang. Ikke noe jordmor eller legetimer heller. Synes bare det er stress å ha ham med og han får fnatt av alt "jentebabygraviddetaljerpjatt" :p
På tidlig ul så vi jo lille sprette frem og tilbake og ruulle rundt. Kjempekoselig, men kunne like gjerne vært alene :)
OUL er litt annerledes, da ville han være med og se på og får vite gutt/jente :)

Min var med,å skal være med på flere..fint å ha han med i tilfelle det er noe galt..

❤️️Termin 5.januar❤️

Min samboer har kun vært med på UL i uke 12, den ordinære UL og 3/4 D i uke 30... :)

Som han sier selv, han skjønner ikke bæret og ikke ser han noe spesielt heller :P
Selv når det blir forklart :P Skal spare han litt, selvom jeg ønsker at han hadde blitt med :)

Mannen min skal bli med på tidlig UL. :)
De plasserer ikke mannen nede ved føttene dine, men heller mest sannsynlig ved hode ditt :)
Kleint? Hvorfor det?
Syns det er bra at mennene stiller opp å er intr i hva som skjer inni magen jeg :) Tipp topp!

---------------------------------------
♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆

Vi drar alltid sammen på ul, det er like stor opplevelse for han som for meg :-) ... Og de legger en håndduk/laken over dine nedre deler så du trenger ikke bekymre deg for at noe blir kleint ;)

Termin 9.jan ❤️

Mannen min skal bli med på tidlig UL. :)
De plasserer ikke mannen nede ved føttene dine, men heller mest sannsynlig ved hode ditt :)
Kleint? Hvorfor det?
Syns det er bra at mennene stiller opp å er intr i hva som skjer inni magen jeg :) Tipp topp!

---------------------------------------
♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆

Enig :) jeg er evig takknemlig for å ha en mann som har stilt opp på alle ultralyder, støttet meg gjennom både dårlige og gode nyheter, og ikke minst vært ved min side under 18 timers fødsel! ;)

Termin 9.jan ❤️

Min kommer til å være med!! Er like gøy for han å se som for meg tenker eg :) spennende for oss begge!! Min nr 1 og hans nr 2, så han har vert med på ting før!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Min skal være med på alt som skjer han:) utenom kontroller og slikt hehe men ul, fødselskurs og sånt:)

<3 venter et vinterbarn <3

Her skal mannen være med på alt. Han ønsket det selv. Er til og med meningen at han skal ta imot barnet også <3 det kommer til å bli en helt fantastisk spesiell opplevelse :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 venter sistemann 06.01.2015 <3

Føler det er litt mer "vi er gravide" å ikke bare jeg, selv om det er jeg som bærer barnet .. syns det er viktig at han er med på det som han kan være med på for å være en del av hele svangerskapet, ikke bare få ungen i fanget om 8-9 mnd! :)

Ta han med :D Jeg skal også ha min med når jeg skal i den 8ende uken :):) Veldig greit å han der, uansett utfall. Så vil jeg jo at vi skal se det for første gang på likt :)

Back
Topp