Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Min mann blir og med på tidlig. Men nå skal ikke jeg ha før i uke 10 - 11 da.
Er det forresten innvendig eller utvendig da?
Okei da. Har bare lest så veldig mye forskjelligEr vel mest normalt med innvendig frem til uke 12..!?![]()
Er vel mest normalt med innvendig frem til uke 12..!?![]()
Min mann blir og med på tidlig. Men nå skal ikke jeg ha før i uke 10 - 11 da.
Blir spennende å se hva vi skal daDette er veldig individuelt. Jeg tok i uke 6+2 i forrige svangerskap. Utvendig! Og de så hjertet slå. Men de sa at fordi jeg var så slank og de hadde et veldig bra ultralyd apparat så kunne de gjøre det. Jeg skal ta utvendig i uke 6 denne gang også. I uke 11-12 hadde jeg spurt om å få ta utvendig! Det skal ikke være noe problem![]()
Okei da. Har bare lest så veldig mye forskjellig![]()
Får satse på detJeg har å lest mye forskjellig.. Mulig de prøver utvendig først?!
Mamma for første gang i des/jan <3
Kommer nok ann på hvor du drar... jeg fikk faktisk utvendig 7+5Min mann blir og med på tidlig. Men nå skal ikke jeg ha før i uke 10 - 11 da.
Og jeg er ikke tynn, har noen kg for mye....Kommer nok ann på hvor du drar... jeg fikk faktisk utvendig 7+5
Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
Jeg var på ul i uke 7+ et eller annet med første og da tok vi utvendig. Ville tatt han med uansett. Han har vært med på innvendig også etter vi mista. Mannen skal ikke skånes for noe du må gjennom i svangerskapet. Kleint er det absolutt ikke. Dere skal se barnet deres for første gang!
Kleint er når du har så vondt i rompa og magen er blitt så stor at du ikke klarer å se med speil og du må få han til å sjekke for deg bak i der og det viser seg at du har fått utvendige hemorider som blør! Alt vi damer må igjennom i svangerskapet synes jeg virkelig mennene også skal ta del i! Hadde det ikke vært for at vi bar på barnet dems ville vi heller ikke fått alt det rare som skjer med oss!Lykke til!
❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤