Ta med samboer på tidlig ul?

Nå har vi avklart at han blir med! :) Blir sikkert koselig! :) Håper bare alt står bra til inni magen :smiley-angelic001

Ta han med deg :)
Jeg skal ha med min for han er såå spent på denne babyen og maser hele tiden om når han kan få se den på ul :)

Jeg har fortalt min hvordan det foregår med innvendig osv så han et litt forberedt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min mann har ikke ikke valg, dessuten har han jo sett alt før... Hadde ikke han sett det før, kunne han ikke akkurat vært pappaen.. Dessuten er det viktig å ha med støtte, tenk om noe er galt... Nei har vi først lagd en unge så får han bli med på alt gitt!! Heldig som jeg er vil han sjøl også: )

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Min mann blir og med på tidlig. Men nå skal ikke jeg ha før i uke 10 - 11 da.
Er det forresten innvendig eller utvendig da?

Jeg skal ha med samboer, men jeg har jo fått barn fra før så han har sett det meste allerede hehe... Jeg skal ta utvendig ultralyd i uke 6+3 jeg da. Men har tatt innvendig i de andre svangerskapene. Synes det er greit å ha han med hvis noe ikke er som det skal og man trenger støtten... I tillegg er det jo gøy for pappaen å se også ;)

Er vel mest normalt med innvendig frem til uke 12..!? :cool:

Dette er veldig individuelt. Jeg tok i uke 6+2 i forrige svangerskap. Utvendig! Og de så hjertet slå. Men de sa at fordi jeg var så slank og de hadde et veldig bra ultralyd apparat så kunne de gjøre det. Jeg skal ta utvendig i uke 6 denne gang også. I uke 11-12 hadde jeg spurt om å få ta utvendig! Det skal ikke være noe problem ;)

Min mann blir og med på tidlig. Men nå skal ikke jeg ha før i uke 10 - 11 da.
Er det forresten innvendig eller utvendig da?

Dette er veldig individuelt. Jeg tok i uke 6+2 i forrige svangerskap. Utvendig! Og de så hjertet slå. Men de sa at fordi jeg var så slank og de hadde et veldig bra ultralyd apparat så kunne de gjøre det. Jeg skal ta utvendig i uke 6 denne gang også. I uke 11-12 hadde jeg spurt om å få ta utvendig! Det skal ikke være noe problem ;)

Jeg var på ul i uke 7+ et eller annet med første og da tok vi utvendig. Ville tatt han med uansett. Han har vært med på innvendig også etter vi mista. Mannen skal ikke skånes for noe du må gjennom i svangerskapet. Kleint er det absolutt ikke. Dere skal se barnet deres for første gang!
Kleint er når du har så vondt i rompa og magen er blitt så stor at du ikke klarer å se med speil og du må få han til å sjekke for deg bak i der og det viser seg at du har fått utvendige hemorider som blør! Alt vi damer må igjennom i svangerskapet synes jeg virkelig mennene også skal ta del i! Hadde det ikke vært for at vi bar på barnet dems ville vi heller ikke fått alt det rare som skjer med oss!:D Lykke til!

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤

Blir spennende å se hva vi skal da:) Gjør ikke meg noe hvis vj kan ta utvendig:)

Det er ikke kleint. Hvorfor skulle det ha vært det? Han har jo sett deg før :)

Sist jeg var på innvendig ultralyd var det en lege og jordmor/sykepleier der + mannen min. Alle kunne se meg rett inn i ja.. Men synes ikke det var kleint for det :P

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Jeg var på ul i uke 7+ et eller annet med første og da tok vi utvendig. Ville tatt han med uansett. Han har vært med på innvendig også etter vi mista. Mannen skal ikke skånes for noe du må gjennom i svangerskapet. Kleint er det absolutt ikke. Dere skal se barnet deres for første gang!
Kleint er når du har så vondt i rompa og magen er blitt så stor at du ikke klarer å se med speil og du må få han til å sjekke for deg bak i der og det viser seg at du har fått utvendige hemorider som blør! Alt vi damer må igjennom i svangerskapet synes jeg virkelig mennene også skal ta del i! Hadde det ikke vært for at vi bar på barnet dems ville vi heller ikke fått alt det rare som skjer med oss!:D Lykke til!

❤Jente Juli 2013❤
❤Termin 2. januar 2015❤

Haha! :D

Mamma for første gang i des/jan <3

Back
Topp