Ta i bruk sportsdel

Emiliemamma

Gift med forumet
Februar 2014 - Skjult forum
Desemberskatter 2016
Er det noen som har eller tenker på å ta i bruk sportsdelen?
Her nekter frøkna og ligge i vogna mer.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har tatt i burk sportsdelen. Måtte det da jeg fant vesla sittende i vogna etter hun hadde våkna.

Jeg har veldig lyst for lillegutt hyler når han ligger våken i vognen! Men han er ikke 5 mnd enda så synes han er litt liten :/

Lillegutt 5/3-14 <3

Jeg har veldig lyst for lillegutt hyler når han ligger våken i vognen! Men han er ikke 5 mnd enda så synes han er litt liten :/

Lillegutt 5/3-14 <3
Ja, har samme problem. Men her blir vesla 6 mnd 7 aug, så føler at tiden er inne. Hvis ikke blir det umulig å ha henne med noe sted i vogna..

Så lenge man kan legge sportsdelen flatt er det ikke noe problem å bytte, det er det å sitte over lengre tid og sove sittende i sportsdel de ikke skal gjøre.

Februar-14 mamma <3

Jeg har tenkt på det samme de siste dagene. Hun setter seg ikke opp, men snur seg og nesten turner oppi der. Er redd hun i et ubevoktet øyeblikk faller ut.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ja, har samme problem. Men her blir vesla 6 mnd 7 aug, så føler at tiden er inne. Hvis ikke blir det umulig å ha henne med noe sted i vogna..

Jeg tror nok jeg har byttet når han er 6 mnd! Kan jo bare legge sportsdelen nesten flat så blir det jo nesten det samme tenker jeg :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Jeg tror nok jeg har byttet når han er 6 mnd! Kan jo bare legge sportsdelen nesten flat så blir det jo nesten det samme tenker jeg :)

Lillegutt 5/3-14 <3
Ja, det tenker jeg også:) er jo så nysgjerrig at hun MÅ få med seg alt, det går jo ikke når man må ligge hele tiden:p

Jeg har byttet til sportsdel, men har quadrolift som jeg bruker. Med den har man ennå litt bag.. Mini er mye mer fornøyd i sportsdelen enn i bagen. Stortsett ligger han i vognen, er en sjelden gang han sitter...

Nei. Kan både ligge og sitte i bagdelen og med seler, så ser ikke noe poeng i det. Bagdelen er litt høyere opp og det gir henne mer kontakt. Og så er det lettere å sitte å leke i bagen uten at lekene detter ut :)

Et tips til dere med nyskjerrige unger - har dere prøvd å ha kallesjen nede (så lenge det ikke er sol)? Her er den leken som festes over fra side til side til stor hjelp mot kjedsomhet
ImageUploadedByBV Forum1406751548.183033.jpg

• Liker
Reactions: BMC
I dag hylte min som aldri før. Vi har Simo, så fortsatt mye plass i bagdelen, men hun vil ikke ligge! Mannen måtte trille mens jeg gikk å bar på lillesøs. Koste seg med å se seg rundt. Hun kan sitte, så vi vurderer å bytte bagdelen.

Noen bytter over til sportsdel når ungen er 3 måneder, andre venter til de er over året. Jeg tenker at alle barn er ulike, og at mor vet best hva barnet har behov for. Det finnes ikke noe fasitsvar:) Men at korsryggen ikke får for mye belastning kan være greit å tenke på:)
Hvis ungen ligger flatt kan man i utgangspunktet ha sportsdel fra de en nyfødt.

Har bytta til sportsdel allerede vi, mini blir 5 mnd neste uke. Eneste grunnen til at vi har byttet er at bagdelen ble for liten, mini har strekt seg så mye. Men er veldig kjekt med sportsdelen da, han ligger godt i den og kan sprelle mye med beina :) I tillegg hever vi ryggen litt hvis han blir våken og utolmodig mens vi er i trillinga, han blir som regel fornøyd med det :) Har Emmaljunga City cross.

Sent from my iPad using BV Forum

Vi prøvde sportsdelen og hun er for liten, hun så i hvertfall veldig lita ut.

Jeg vurdere å kjøpe sele til bagen, så kan hun sitte opp i den.
Foreløpig er det å ligge på magen med kalesjen nede veldig populært.

Her er det ikke snakk om å ligge våken i vogna mer, så jeg har alltid med vogn og bæreselen på tur. Ofte er han i selen hele tida, så vogna blir ofte bare brukt til å bære stelleveska for meg! :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

I dag hylte min som aldri før. Vi har Simo, så fortsatt mye plass i bagdelen, men hun vil ikke ligge! Mannen måtte trille mens jeg gikk å bar på lillesøs. Koste seg med å se seg rundt. Hun kan sitte, så vi vurderer å bytte bagdelen.

Min sitter i simobagen. Kan du ikke bare dette henne opp i den? Det er selefeste også. Eller kanskje det bare er duo og ikke kombi...hvilken har du? Jeg har alltid bæreselen liggende under vognen i tilfelle :)

Vi prøvde sportsdelen og hun er for liten, hun så i hvertfall veldig lita ut.

Jeg vurdere å kjøpe sele til bagen, så kan hun sitte opp i den.
Foreløpig er det å ligge på magen med kalesjen nede veldig populært.

Ja de det plutselig veldig små ut da ;)
Alternativt går det an å ligge skrått oppå en dyne el

Ja, det tenker jeg også:) er jo så nysgjerrig at hun MÅ få med seg alt, det går jo ikke når man må ligge hele tiden:p

Hehe ja sant! Skikkelig nysgjerrigper her også :p

Lillegutt 5/3-14 <3

Back
Topp