Er det noen som har eller tenker på å ta i bruk sportsdelen?
Her nekter frøkna og ligge i vogna mer.
Sent from my iPhone using BV Forum
Her nekter frøkna og ligge i vogna mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har veldig lyst for lillegutt hyler når han ligger våken i vognen! Men han er ikke 5 mnd enda så synes han er litt liten :/
Lillegutt 5/3-14 <3
Ja, har samme problem. Men her blir vesla 6 mnd 7 aug, så føler at tiden er inne. Hvis ikke blir det umulig å ha henne med noe sted i vogna..Jeg har veldig lyst for lillegutt hyler når han ligger våken i vognen! Men han er ikke 5 mnd enda så synes han er litt liten :/
Lillegutt 5/3-14 <3
Jeg tror nok jeg har byttet når han er 6 mnd! Kan jo bare legge sportsdelen nesten flat så blir det jo nesten det samme tenker jegJa, har samme problem. Men her blir vesla 6 mnd 7 aug, så føler at tiden er inne. Hvis ikke blir det umulig å ha henne med noe sted i vogna..
Ja, det tenker jeg ogsåJeg tror nok jeg har byttet når han er 6 mnd! Kan jo bare legge sportsdelen nesten flat så blir det jo nesten det samme tenker jeg
Lillegutt 5/3-14 <3
Min sitter i simobagen. Kan du ikke bare dette henne opp i den? Det er selefeste også. Eller kanskje det bare er duo og ikke kombi...hvilken har du? Jeg har alltid bæreselen liggende under vognen i tilfelleI dag hylte min som aldri før. Vi har Simo, så fortsatt mye plass i bagdelen, men hun vil ikke ligge! Mannen måtte trille mens jeg gikk å bar på lillesøs. Koste seg med å se seg rundt. Hun kan sitte, så vi vurderer å bytte bagdelen.
Ja de det plutselig veldig små ut daVi prøvde sportsdelen og hun er for liten, hun så i hvertfall veldig lita ut.
Jeg vurdere å kjøpe sele til bagen, så kan hun sitte opp i den.
Foreløpig er det å ligge på magen med kalesjen nede veldig populært.
Hehe ja sant! Skikkelig nysgjerrigper her ogsåJa, det tenker jeg ogsåer jo så nysgjerrig at hun MÅ få med seg alt, det går jo ikke når man må ligge hele tiden