Ta i bruk sportsdel

Et tips til dere med nyskjerrige unger - har dere prøvd å ha kallesjen nede (så lenge det ikke er sol)? Her er den leken som festes over fra side til side til stor hjelp mot kjedsomhet
Vis vedlegget 70508

Sent from my iPhone using BV Forum
Det hjelper her! Men sjeldent lenger enn 10-15 minutt :p

Lillegutt 5/3-14 <3

Ikke så mye lenger her heller, men det er 15 minutter uten bæring :D

Ja sant nok! Merker lillegutt begynner å bli tung! Utrolig slitsomt å gå å bære på han!

Lillegutt 5/3-14 <3

Her gikk vi tur med sportsdelen i dag, OM hun koste seg. Prata høyt og lo av alt hun så:) en hel verden med muligheter som åpnet seg for meg nå (og henne) :) hun satt foresten helt selv i dag, for første gang! Såe ganske stolt mamma her:)

Min sitter i simobagen. Kan du ikke bare dette henne opp i den? Det er selefeste også. Eller kanskje det bare er duo og ikke kombi...hvilken har du? Jeg har alltid bæreselen liggende under vognen i tilfelle :)

Hvor i bagen er selefestet?

Vi har testet sportsdelen i dag. Men bare hjemme i stuen da, hehe :)
Spent på neste tur!

Min sitter i simobagen. Kan du ikke bare dette henne opp i den? Det er selefeste også. Eller kanskje det bare er duo og ikke kombi...hvilken har du? Jeg har alltid bæreselen liggende under vognen i tilfelle :)

Kunne du tatt bilde av bagdelen når den er oppreist? Jeg har kombi og får det ikke til :( Fikk nesten lyst til å legge vognen i boden til vinteren kommer.

Kunne du tatt bilde av bagdelen når den er oppreist? Jeg har kombi og får det ikke til :( Fikk nesten lyst til å legge vognen i boden til vinteren kommer.

Her er det en plate i kombien som man kan sette opp i sittestilling.

Februar-14 mamma <3

ImageUploadedByBV Forum1407236922.803014.jpgImageUploadedByBV Forum1407236937.310371.jpgImageUploadedByBV Forum1407236948.340455.jpg

Regner med seler kan festes i de ringene i plata der?

Februar-14 mamma <3

Legger ut på skjult til deg.
Under madrassen er sånn plate med en "stang" bakpå som du setter inn i et feste. Jadda kjempegod til å forklare :p

Noen som vet om det går an å fjerne selen i city cross sportsdelen? Lillegutt er ikke så mobil enda at vi trenger sele på han så kunne tenkt meg og tatt bort selen sånn at han slipper å ligge på den.

Lillegutt 5/3-14 <3

Noen som vet om det går an å fjerne selen i city cross sportsdelen? Lillegutt er ikke så mobil enda at vi trenger sele på han så kunne tenkt meg og tatt bort selen sånn at han slipper å ligge på den.

Lillegutt 5/3-14 <3

Jeg fikk tatt de vekk på mondialen.. Regner med det går på city crossfire også?! Måtte demontere og sette sammen trekket på vognen igjen.. Er hull hvor man kan dra ut selene i stoffet på mondialen.. (Elendig til å forklare)

Jeg fikk tatt de vekk på mondialen.. Regner med det går på city crossfire også?! Måtte demontere og sette sammen trekket på vognen igjen.. Er hull hvor man kan dra ut selene i stoffet på mondialen.. (Elendig til å forklare)

ok! skal se på sportsdelen om jeg får det til :)

Back
Topp