Ta deg på magen

Dette var noe av det jeg gruet meg mest til. Men sitter her i uke 31 og har bare blitt tatt på magen av andre en nær familie 2 ganger. Begge gangene har det vært noen lette stryk. En var en kollega, hun spurte om det var greit når hun allerede hadde tatt! LOL! "Så fint at du spør etterpå" lo jeg da. Den andre var mamman til en barndomsvenninde. Gikk overraskende grei begge gangene.

Nå må jeg også si at det er ikke så ekkelt som jeg trodde. Jeg hater klemmer og liker å stå en meter unna andre folk. Trenger "my space". Og magen er definitift, normalt sett, IKKE greit at noen tar på. Det er for intimt liksom.

Men nå er jo magen så stor at den har vokst seg ut av intimgrensa nesten! -Så det er faktisk ikke så ille som jeg trodde. Den er liksom så langt foran resten av meg at den føles liksom nesten ikke it som en del av meg.

Men hadde nok ikke likt det om fremmede skulle tafsa pån uansett. Da hadde jeg sagt ifra.
 
Jeg er en av de som blir raskt veldig oppblåst og ser gravid ut fra uke 10 ca. Har så lyst å fortelle alle de som skal kose med babyen at der de koser er det nå bare tarm og luft :laughing002:laughing001
Opplever sjelden eller aldri at folk tar på magen, men dette er et godt poeng! Hadde de klådd der babyen faktisk ligger så tidlig så begynner det å ligne #metoo. :p
 
Har ikke prøvet der endnu, bare jeg selv og min kjæreste som har tatt på den/prater til den, men får se da - synes det rart om folk man dårlig kjenner begynner at gjøre det! (er 18+2 nå) o_O
 
Nå har noen kolleger begynt å liksom hilse meg ned et klapp på magen. Jeg syns det er koselig, viser det seg! Hadde trodd jeg skulle hate det.
 
Trodde også jeg skulle hate det, men enn så lenge synes jeg faktisk det er ganske koselig :)
Litt enig og litt uenig, skikkelig koselig nrå det gjelder venner :) skikkelig ubehagelig når det gjelder litt fjerne kolleger og gjerne i jobbsammenheng :hilarious:
 
Jeg har ikke opplevd det så mye uten at folk spør først. Men dette er også tredje og siste svangerskap og jeg liker det når folk at meg på magen :) Syns liksom det er litt koselig. MEN ikke fremmede mennesker naturligvis, men det har jeg aldri opplevd.
 
Back
Topp